دانلود مجموعه سریال های کمدی نامزد EMMY 2021 امی

دانلود مجموعه سریال های کاندیدای امی 2021 با زیرنویس فارسی و لینک مستقیم

دانلود سریال های 2021 که نامزد امی شده اند با کیفیت WEB-DL 1080p از سایت همراه مووی

دانلود رایگان فیلم های امی 2021  با حجم کم و عالی به همراه نسخه اصلی

 مجموعه سریال های کاندیدای EMMY 2021 با کیفیت عالی به همراه لینک پست اصلی

دانلود مجموعه سریال های کمدی نامزد EMMY 2021 امی

دانلود مجموعه سریال های کمدی نامزد EMMY 2021 امی

اسم سریال ها: Ted Lasso 2020The Flight Attendant 2020

دانلود مجموعه سریال های کاندیدای EMMY 2021 همراه مووی: سایت همراه مووی به منظور معرفی کردن سریال های امی 2021 این مجمموعه را تهیه کرده و در اختیار کاربران خود قرار داده است. این کالکشن در راستای معرفی سریال هایی با ژانر کمدی میباشد که در جشنواره امی توانسته اند نامزد شده و به جوایز برسند.

توضیحی کوتاه در رابطه با مجموعه سریال های کاندیدای امی 2021

سایت همراه مووی مانند همیشه سعی بر این امر داشته که جدیدترین سریال ها را در زمان اکران و نیز پخش آنها در اختیار کاربران خود قرار دهد.

در این پست نیز قصد داریم مجموعه ای از سریال های برتر سایت همراه مووی که توانسته اند در جشنواره امی جوایزی کسب کنند را به شما معرفی کنیم.

به همین منظور سایت همراه مووی در 3 مجموعه سعی داشته سریال هایی که توانسته اند در جشنواره EMMY 2021 نامزد شوند در اختیار شما قرار دهد.

شما قادر خواهید که در هر یک از سه مجموعه سریال های قرار داده شده را دانلود کرده و یا به پست مخصوص آنها مراجعه کرده و لینک های دانلود بیشتری را در اختیار داشته باشید. ممنون از اینکه سایت همراه مووی را انتخاب کرده اید. 2 سریالی که در این مجموعه قصد معرفی آن را به شما داریم عبارت اند از:

دانلود مجموعه سریال های کمدی نامزد EMMY 2021 امی

1- دانلود سریال The Flight Attendant 2020:

یک مهماندار هواپیمای بی پروا با مشکل اعتیاد به الکل در یک هتل اشتباه ، در یک تختخواب اشتباه ، با یک مرد مرده از خواب بیدار می شود – و هیچ ایده ای از آنچه اتفاق افتاده است ندارد. او که نمی تواند شب را بگذراند، شروع به تعجب می کند که آیا او می تواند قاتل باشد؟

 

 

دانلود مجموعه سریال های کمدی نامزد EMMY 2021 امی

2- دانلود سریال Ted Lasso 2020:

مربی فوتبال آمریکایی آمریکایی تد لاسو را دنبال می کند که به انگلیس می رود تا یک تیم فوتبال مبارز لندن را در پرواز برتر فوتبال انگلیس مدیریت کند.