خلاصه داستان فیلم رستاخیز ، Resurrection

زندگی مارگارت مرتب است. او توانمند، منظم و موفق است. همه چیز تحت کنترل است؛ البته فقط تا زمانی که دیوید برگردد و وحشت گذشته مارگارت را با خود بیاورد.

تیزر ها و تریلر های فیلم رستاخیز ، Resurrection
تریلر فیلم رستاخیز

درباره فیلم رستاخیز ، Resurrection

دانلود فیلم رستاخیز Resurrection 2022 دوبله فارسی

زندگی مارگارت مرتب است. او توانمند، منظم و موفق است. همه چیز تحت کنترل است؛ البته فقط تا زمانی که دیوید برگردد و وحشت گذشته مارگارت را با خود بیاورد.

دانلود فیلم جدید رستاخیز از همراه مووی

فیلم رستاخیز محصول سال 2022 کشور آمریکا در ژانر جنایی و درام و ترسناک میباشد. رستاخیز توسط Andrew Semans کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Rebecca Hall و Tim Roth و Grace Kaufman در آن ایفای نقش کرده اند

نظرات کاربران

حامد:

11 شهریور 1402 | 19:04

نوزایی. زنی که با وجود برخورداری از تمام امکانات، به ناگاه خود را بر لبۀ پرتگاه می بیند. خاطرات هول انگیز بجای مانده از زندگی با مردی که بنوعی نگاهی اگزیستانسیالیستی به زندگی دارد. یک زیست شناس سرگشته. تولدی دوباره پس از مرگی طبیعی. در واقع آنچه که در اینجا رستاخیز معنا شده، در جهان خود ما رخ می دهد نه آن جهان. پیرنگ داستان نوعی نگاه فمینیستی را به نمایش می گذارد که بر فضای فیلم حاکم است. زندگی زنی که تا سر حد مرگ متحمل عذاب بوده اما پس از گریز از آن، ترس و دلهره باز به سراغ او آمده. آنچه که در دل داستان رخ می دهد در واقع بیانگر گذشتۀ زنی ست که بیم و هراس را با تمام وجود حس کرده . امروز اما زندگی دیگری را آغاز می کند. تولد نوزادی از درون شکم یک مرد بشکلی ایهام گونه به توانایی انسان برای ایجاد تغییر حتی در شرایط غیر ممکن اشاره دارد. او هر شرطی را می پذیرد. به تمام خواسته ها پاسخ مثبت می دهد. اما راه حل را در جای دیگری می یابد. زنی با اراده قوی و خلل ناپذیر که تلاش می کنه به دیگران در حل مشکلاتشون کمک کنه، در برابر این زخم کهنه، خود رو مستاصل و درمانده می بینه. فیلم خوبی هست. مثبت دادم. این فیلم بیننده خاص خودش رو می طلبه. با تشکر از همراه مووی!

نظر شما چیست؟