خلاصه داستان فیلم پلنگ سیاه 2 واکاندا برای همیشه ، Black Panther Wakanda Forever

ملت واکاندا با قدرتهای مداخلهگر جهانی در عزاداری برای از دست دادن پادشاه خود تچالا قرار گرفته است.

تیزر ها و تریلر های فیلم پلنگ سیاه 2 واکاندا برای همیشه ، Black Panther Wakanda Forever
تریلر فیلم پلنگ سیاه واکاندا برای همیشه

درباره فیلم پلنگ سیاه 2 واکاندا برای همیشه ، Black Panther Wakanda Forever

دانلود فیلم پلنگ سیاه 2 واکاندا برای همیشه Black Panther Wakanda Forever 2022 دوبله فارسی

ملت واکاندا با قدرتهای مداخلهگر جهانی در عزاداری برای از دست دادن پادشاه خود تچالا قرار گرفته است.

دانلود فیلم جدید پلنگ سیاه 2 واکاندا برای همیشه  از همراه مووی

فیلم پلنگ سیاه 2 واکاندا برای همیشه – پرده ای محصول سال 2022 کشور آمریکا در ژانر اکشن و ماجراجویی و درام میباشد. پلنگ سیاه 2 واکاندا برای همیشه  توسط Ryan Coogler کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Letitia Wright و Lupita Nyong’o و Danai Gurira در آن ایفای نقش کرده اند

Black Panther 2

فیلم سینمایی بلک پنتر 2 اثری ابرقهرمانی و سی‌امین عنوان از فیلم های دنیای مارول است  که در سال 2022 منتشر شد. پلنگ سیاه ۲ نیز که با نام «پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد» منتشر شد توسط رایان کوگلر (Ryan Coogler) ساخته شده است. فیلم بلک پنتر عنوانی ابرقهرمانی است که توسط رایان کوگلر کارگردانی شده و 18مین فیلم در دنیای سینمایی مارول است. این فیلم راجع به شخصیتی به نام پلنگ سیاه (با بازی چادویک بوزمن) است که سعی دارد از وقوع یک جنگ جهانی جلوگیری کند.ایده ساخت فیلم پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد، پس از انتشار فیلم پلنگ سیاه در سال 2018 شکل گرفت و سرانجام اواسط سال 2019 بود که مارول ساخت دنباله‌ای برای این فیلم را تأیید کرد. مراحل تولید پلنگ سیاه ۲ از بهار 2021 آغاز شد و در زمستان 2022 به پایان رسید. فیلم پلنگ سیاه 2 اولین بار در سینمای ال کاپیتان در هالیوود روی پرده رفت. تاریخ اکران فیلم پلنگ سیاه ۲ در هالیوود، برابر با 26 اکتبر 2022 (4 آبان 1401) است. این فیلم در 11 نوامبر 2022 (20 آبان 1401) در آمریکا اکران شد.در ادامه با دانلود فیلم پلنگ سیاه 2 با ما همراه باشید.

خلاصه فیلم سینمایی پلنگ سیاه 2022

ملکه راموندا، شوری، ام باکو، اوکویه و گروه دورا میلاژه برای محافظت از ملت خود در برابر مداخله قدرت‌های جهانی در پی مرگ پادشاه تچالا، وارد مبارزه‌ای جدی می‌شوند. این در حالی است که واکاندایی‌ها نیز باید با همدیگر متحد شوند تا مسیر جدیدی را برای پادشاهی محبوب خود ایجاد کنند.در ادامه بدون تردید فیلم پلنگ سیاه 2 می تواند یکی از بهترین گزینه های شما برای دانلود فیلم اکشن باشد این فیلم هیجان انگیز را از دست ندهید.

بررسی فیلم پلنگ سیاه 2

فیلم پلنگ سیاه سعی می‌کند تا بدون ستاره اصلی خود، داستانی متفاوت را روایت کند؛ ماجرایی که ‌توانست یک نبرد تمام عیار بین دو قلمرو را به تصویر بکشد، شخصیت ‌پردازی خوب و خلق سکانس‌های اکشن جذاب، از ویژگی‌های فیلم بلک پنتر 2 هستند. فیلم پلنگ سیاه 2 قدرتمند آغاز می‌شود و در آن شاهد برگزاری مراسمی برای پادشاه تی‌چالا و چادویک بوزمن هستیم که هر دو مستحق آن هستند و به بهترین شکل مارول و کوگلر آن را اجرا کردند که صد البته موسیقی فوق‌العاده آن نیز در این موضوع بی‌تاثیر نبوده است.در مورد فیلم Black Panther 2 باید گفت که این اثر با وجود اینکه برخی تغییرات اصلی را در داستان داشته، اما همچنان فیلمی دیدنی از سری آثار دنیای سینمایی مارول است. در واقع داستان این فیلم برای پیدا کردن شخصیت اصلی خود، در مسیری تاریک قرار می‌گیرد، اما این باعث نمی‌شود تا کل فیلم در لایه‌هایی از سردرگمی دنبال شود.همین امر موجب می شود مخاطب در طول فیلم به کشف رمز راز های فیلم بپردازد و برای دنبال کردن اتفاقات فیلم ترغیب شود. بلک پنتر 2 اثری فوق‌العاده سرگرم‌کننده و جذاب است که بازی بازیگران آن، به خوبی احساسات را به بیننده منتقل می‌کند. سطح طنز همیشگی دنیای سینمایی مارول مثل همیشه حتی در تلخ‌ترین داستان حفظ شده و شخصیت‌پردازی کاراکترها، بسیار خوب انجام شده است. یکی از ویژگی‌های اصلی این اثر سینمایی، شخصیت‌پردازی خوب و صرف زمان مناسب برای معرفی کاراکترهای جدید است.همچنین بالا نگه داشتن سطح اکشن فیلم، یکی از نقاط قوت Black Panther 2 محسوب می‌شود تا هر لحظه انتظار یک سکانس مبارزه هیجان‌انگیز را داشته باشید. به علاوه اینکه جلو‌ه‌های ویژه، مثل سایر آثار دنیای سینمایی مارول، برای روایت داستان جدید بلک پنتر هم در سطح بالا و خوبی قرار دارد.از دیگر نکات مثبت فیلم که با سکانس‌های ابتدای فیلم نشان داده می‌شود. سخنرانی‌های ملکه راموندا نیز یکی از نقاط قوت این فیلم شمرده می‌شود که همراه با با بازی هنرمندانه آنجلا باست همراه شده است.او به خوبی توانست در نقش ملکه بدرخشد. شخصیت‌پردازی خوب، یکی از ویژگی‌های اصلی این اثر سینمایی است.همچنین فیلم دارای لحظات خوب خودش مثل خلق صحنه‌های احساسی، بازی درخشان آنجلا باست، دانای گوریرا و تنوچ هوئرتا و موسیقی درخشان لودویگ گورانسون نیز است.در ادامه با دانلود فیلم 2023 همراه ما باشید.

معرفی بازیگران و شخصیت های فیلم سینمایی پلنگ سیاه 2

لتیشیا رایت در نقش شوری: شاهدخت واکاندا است که فناوری جدیدی را برای کشورش طراحی می‌کند. پس از مرگ چادویک بوزمن، که در رسانه‌های قبلی در نقش تِ‌چالا / بلک پانتر بازی کرده ‌بود، رایت نقش بزرگتری را در دنباله دریافت کرد رایت اظهار داشت که شوری به فناوری خود به عنوان راهی برای کنار آمدن از غم مرگ برادرش تِچالا روی می‌آورد.او در فیلم پلنگ سیاه نقش کلیدی و مهمی داشت که به خوبی توانست در نقش خود بدرخشد.در ادامه با دانلود فیلم سینمایی پلنگ سیاه 2 بدون سانسور همراه ما بمانید.

لوپیتا نیونگو در نقش ناکیا: یک «سگ جنگی»، جاسوس مخفی واکاندا، از قبیله ریور. نیونگو گفت که ناکیا پس از رویداد بلیپ و مرگ تِچالا «بالغ‌تر» شده‌است و توضیح داد که «اولویت‌های شخصیت او تغییر کرده و تیزتر شده‌اند» در حالی که ناکیا همچنان «شخصی است که وقتی به مشکلی برمی‌خورید با او تماس می‌گیرید».

دانای گوریرا در نقش اوکویه میدنایت اِنجل: جنرال دورا میلاجه، نیروهای ویژه کاملاً زن واکاندا. گوریرا گفت که این فیلم «وجوه بسیاری» از انسانیت اوکویه را بررسی خواهد کرد.

وینستون دوک در نقش ام‌ باکو: یک شخصیت بسیار قدرتمند که رهبر قبیله کوهستانی «جباری» است.دوک اشاره کرد که به دنبال درگیری جباری در رویدادهای انتقام‌جویان: جنگ ابدیت (۲۰۱۸) و انتقام‌جویان: پایان بازی (۲۰۱۹)، این قبیله دیگر از بقیه واکاندا جدا نیست. او همچنین احساس کرد که ام‌باکو در تلاش است تا «دریابد که چگونه در این دنیای جدید برای واکاندا به پیش حرکت کند»

فلورنس کازومبا در نقش آیو: یکی از اعضا و فرمانده دوم دورا میلاجه.

دومینیک تورن در نقش ریری ویلیامز آیرون‌هارت: یک دانشجوی اِم‌آی‌تی و مخترع نابغه‌ای که زرهی می‌سازد که رقیب زرهی است که توسط تونی استارک آیرون‌من ساخته شده‌است.رایان کوگلر، کارگردان، خاطرنشان کرد که ویلیامز نوعی فویل برای شوری است، و افزود: «رشته‌ای از شباهت‌ها» بین این دو شخصیت وجود دارد، اما «این دو همچنان بسیار متفاوت هستند»، و رابطه ویلیامز و شوری نشان‌دهنده کاوش مشابهی در «تنوع تجربه سیاه» است، همان‌طور که در رابطه بین تِچالا و کیلمونگر در پلنگ سیاه (۲۰۱۸) نشان داده شد.

میشائلا کوئل در نقش آنکا میدنایت اِنجل: جنگجوی واکاندا و مربی رزمی دورا میلاجه. کوئل به این سمت کشیده شد که این شخصیت مانند نسخهٔ کتاب‌های کمیک آن عجیب‌وغریب باشد، و کوگلر آنکا را به عنوان «نوعی شورشی» توصیف کرد.

تنوچ هوئرتا در نقش نیمور: فرمانروای تالوکان، تمدن باستانی ساکنان زیر آب. از او به عنوان خدای مار کوکولکان یاد می‌کنند. هوئرتا گفت که نیمور پس از افشای عمومی حقیقت واکاندا در پایان فیلم اول، تصمیم می‌گیرد تا در دنیای بالای آب دخالت کند، که در نتیجه تالوکان را در معرض خطر قرار می‌دهد و باعث می‌شود نیمور و مردمش «برای محافظت از خود اقدام کنند». هوئرتا همچنین تأیید کرد که این شخصیت مانند کتاب‌های کمیک یک جهش‌یافته است.هوئرتا، نیمور را یک ضدقهرمان نامید، و توضیح داد که هم برای او و هم برای کوگلر مهم است که شخصیت را با قابل درک‌کردن انگیزه‌هایش با وجود داشتن نقشی متضاد در فیلم، «انسانی» کنند. کوگلر مشتاق بود که «خصوصیات واقعاً منحصربه‌فرد» نیمور از جمله بال‌ها و گوش‌های نوک تیزش را در کمیک‌ها بگنجاند او همچنین این شخصیت را به عنوان «نوعی احمق، نوعی رمانتیک و فقط فوق‌العاده قدرتمند» توصیف کرد. هوئرتا برای این نقش یک زبان مایا را یاد گرفت، و همچنین شنا را یافت گرفت.

مارتین فریمن در نقش اورت کی. راس: مأمور سازمان اطلاعات مرکزی که قبلاً با واکاندا ارتباط برقرار کرده بود. در این فیلم مشخص شده‌است که او و والنتینا آلگرا دی فونتین قبلاً ازدواج کرده بودند.با دانلود فیلم پلنگ سیاه 2 بلک پنتر با دوبله فارسی در کنار ما بمانید و شما نیز از تماشای این فیلم زیبا لذت ببرید.

جولیا لوئی درایفوس در نقش والنتینا آلگرا د فونتین: رئیس جدید سیا و همسر سابق راس

آنجلا باست در نقش راموندا: ملکهٔ مادر واکاندا که از مرگ پسرش ت‌چالا غمگین است. باست توضیح داد که راموندا سعی می‌کند بین رهبری مردمش، مادر بودن برای شوری، و حفظ تهدیدات واکاندا، تعادل برقرار کند، همه اینها در حالی که در غم مرگ پسرش تِچالا می‌سوزد، چیزی که «تحملش برای او بسیار سخت است».

علاوه بر این مایکل بی. جردن نقش خود را به‌عنوان اریک «کیلمونگر» استیونز از MCU تکرار می‌کند. ایزاک دو بانکوله، دوروتی استیل و دنی ساپانی به ترتیب نقش‌های خود را به عنوان بزرگان قبیله‌های ریور ترایب،مرچنت ترایب، و بوردر ترایب بازی می‌کنند. میبل کادنا نقش نامورا، دختر عموی نیمور، را به تصویر می‌کشد، در حالی که الکس لیوینالی نقش آتوما، جنگجوی تالوکان را به تصویر می‌کشد. چادویک بوزمن از طریق تصاویر آرشیوشدهٔ فیلم‌های قبلیِ MCU در نقش تِ‌چالا / بلک پانتر در پایان فیلم ظاهر می‌شود. لیک بل در نقش دکتر گراهام، دانشمند سیا مسئول جستجوی ویبرانیوم ظاهر می‌شود، در حالی که ریچارد شیف به عنوان وزیر امور خارجه ایالات متحده ظاهر می‌شود. ترور نوآ، کمدین، صدای گریوت، هوش مصنوعی توسعه‌یافته توسط شوری را انجام می‌دهد، و کامارو عثمان در نقش یک افسر نیروی دریایی انتخاب شده‌است. دیواین لاو کنادو-سان در نقش توسان، پسر ت‌چالا و ناکیا در صحنه میان تیتراژ ظاهر می‌شود.

در پایان

فیلم سینمایی پلنگ سیاه یکی از بهترین فیلم های دنیای مارول است که در سال 2022 اکران شد اگر شما نیز به دنبال یک فیلم تخیلی و دیدنی هستید پیشنهاد می کنم حتما فیلم پلنگ سیاه 2 را تماشا کنید.همچنین از دیگر پیشنهاد های جذاب ما برای شما دانلود فیلم هواپیما است این فیلم زیبا نیز می تواند برای شما بسیار تماشایی باشد پیشنهاد می کنم تماشایش کنید و از دیدن آن لذت ببرید.

 

نظرات کاربران

نظر شما چیست؟