9.0

خلاصه داستان سریال مرد اره ای ، Chainsaw Man

پس از یک خیانت، مرد جوانی که برای مردگان رها شده است، پس از ادغام با شیطان خانگی خود، دوباره به عنوان یک هیبرید قدرتمند شیطان-انسان متولد می شود و به زودی در سازمانی که به شکار شیاطین اختصاص داده شده است، ثبت نام می کند.

باکس دانلود سریال

محتوا بازبینی شده و مناسب تماشا با خانواده می باشد

تیزر ها و تریلر های سریال مرد اره ای ، Chainsaw Man
تریلر سریال انیمیشنی مرد اره ای

درباره سریال مرد اره ای ، Chainsaw Man

دانلود سریال انیمیشن مرد اره ای Chainsaw Man 2022 زیرنویس فارسی چسبیده

وقتی پدرش فوت کرد، دنجی با بدهی هنگفتی گیر کرده بود و راهی برای بازپرداخت آن وجود نداشت. به لطف سگ شیطانی که او به نام پوچیتا را نجات داد، می‌تواند از طریق کارهای عجیب و غریب و کشتن شیاطین برای یاکوزا زنده بماند. قدرت اره برقی پوچیتا در برابر این شیاطین قدرتمند مفید است. هنگامی که یاکوزا به او خیانت می کند و او توسط شیطان زامبی کشته می شود، پوچیتا برای نجات ارباب سابقش خود را قربانی می کند. اکنون دنجی به عنوان نوعی هیبرید عجیب و غریب شیطان و انسان دوباره متولد شده است. او اکنون یک مرد اره برقی است!

دانلود سریال مرد اره ای از همراه مووی

 انیمیشن مرد اره ای محصول سال 2022 کشور ژاپن در ژانر های انیمیشن، اکشن، ماجراجویی، کمدیف فانتزی، ترسناک و هیجان انگیز میباشد. در سریال مرد اره ای بازیگرانی همچون Kikunosuke Toya و Shiori Izawa و Tomori Kusunoki ایفای نقش کرده اند.

ChainSaw Man

چِینسا مَن یا مَرد اَرّه‌ برقی یک مجموعه انیمه جذاب ژاپنی است که توسط تاتسوکی فوجیموتو نوشته و مصورسازی شده‌است. این مجموعه از دسامبر ۲۰۱۸ تا دسامبر ۲۰۲۰ در هفته‌ نامه شونن جامپ شوئیشا به صورت سریالی ارائه شده‌است. تا اکتبر ۲۰۲۲ فصل‌های آن در دوازده جلد تانکوبون جمع‌ آوری شده‌است. انتشار قسمت دوم مانگا در مجله آنلاین شونن جامپ+ انتشارات شوئیشا از ژوئیه ۲۰۲۲ آغاز شد. و در آمریکای شمالی مانگا از طرف ویز مدیا برای انتشار چاپی و دیجیتال به زبان انگلیسی مجوز دارد و همچنین توسط شوئیشا، به صورت آنلاین در مانگا پلاس منتشر شد. یک مجموعه تلویزیونی انیمه نیز بر پایه نسخه مانگا توسط استودیو ماپا دستمایه اقتباس قرار گرفت که از تاریخ ۱۲ اکتبر ۲۰۲۲ در حال پخش است. این مجموعه در سومین جوایز سالانه طنز Tsutaya در سال ۲۰۱۹ در رتبه ۹ قرار گرفت. این سری در رتبه ۴ در Takojimima’s Kono Manga ga Sugoi قرار گرفت لیست بهترین مانگای سال ۲۰۲۰ برای خوانندگان مرد، و در صدر لیست ۲۰۲۱ قرار گرفت. در کنو مانگا مجله Freestyle و یوم رتبه ‌بندی، این مجموعه در لیست بهترین مانگا در سال ۲۰۲۰ در جایگاه ۱۲ قرار دارد، و در رتبه ۱۶ در کنار شیطان‌ کش :کیمتسو نو یائیبا، در لیست ۲۰۲۱ قرار دارد. در سال ۲۰۲۰، مانگا برای سیزدهمین مانگا Taishō نامزد شد و با ۴۰ امتیاز در رتبه۸ قرار گرفت این کتاب توسط کتاب فروشی آنلاین هونیا کلاب در رتبه ۲ “کمیک‌های پیشنهادی کارمندان کتابفروشی سال۲۰۲۰” قرار گرفت. در سال ۲۰۲۰، این مجموعه در نظرسنجی بیشترین جستجو برای انطباق که توسط AnimeJapan انجام شد، رتبه ۱۰ را به دست آورد. این مجموعه توسط مجله داوینچی رتبه ۴۵ در لیست «کتاب سال» ۲۰۲۱ را کسب کرد.چنسا من رتبه دوم، تنها پشت سر جوجوتسو کایسن، در فهرست مانگای آلوMy Manga Best5 ۲۰۲۰ قرار گرفت که ۴۶٬۶۴۱ کاربر از طریق شبکه مجازی توئیتر در آن شرکت کردند. در نظرسنجی تی‌وی آساهی، که در آن ۱۵۰٬۰۰۰نفر به ۱۰۰ سری برتر مانگا رأی دادند، مرد ارهّ‌ای در رتبه ۵۸ قرار گرفت.در ادامه با دانلود انیمه مرد اره ای با ما همراه باشید.

داستان انیمه چینسا من

 داستان انیمه مرد اره ای در سرزمینی اتفاق می افتد که اهریمن‌ها و نیرو های مرموز ماورایی، ناشی از ترس انسان‌ها، باعث آسیب رساندن به انسان‌هایی می‌شوند که درصدد نابودی آن‌ها هستند. انسان همچنین می‌تواند با اهریمن‌ها قرارداد ببندند. دنجی پسری افسرده و جوان است که سعی دارد با فروش چندین عضو از اعضای بدن و کار به عنوان شکارچی اهریمن، بدهی پدر فوت شده خود به یاکوزا را پس دهد. دنجی همچنین صاحب سگی به نام پوچیتا است که در واقع اهریمنی است که به ارّه برقی شباهت دارد و در کارهایش به دنجی کمک می‌کند او اهریمن اره برقی‌ای که با دِنجی ادغام شد و در اصل قبل از ملاقات با دِنجی خود مرد اره برقی بود. او توانایی خوردن یک شیطان و پاک کردن موجودیت آنها را دارد و او را «اهریمنی می‌کند که شیاطین بیشتر از همه می‌ترسند». او ابتدا به شکل سگ ظاهر می‌شود، در واقع حالت ضعیف شده خود پس از جنگ با چهار سوارکار و اهریمن تفنگ است. شکل شیطانی واقعی او یک نسخه بزرگ و تیره‌ تر از فرم ترکیبی دنجی و با چهار بازو است. دنجی توسط یاکوزا مأمور کشتن یک اهریمن است، اما متوجه می‌شود که این یک نقشه توسط یاکوزا برای بدست آوردن پول با کشتن دنجی توسط اهریمن‌ها است. دنجی توسط اهریمن‌ها کشته می‌شود، و پوچیتا به شدت زخمی می‌شود، اما این دو قراردادی بستند که به پوچیتا اجازه می‌دهد با دنجی ادغام شود و او را به عنوان ترکیبی از انسان و شیطان با توانایی ارّه برقی پوچیتا احیا کند. دنجی همه اهریمن‌هایی را که او را کشتند، می‌کشد و سپس تیمی از شکارچیان اهریمن دولتی به او نزدیک می‌شوند (که به سازمان امنیت ملی تعلق دارند). از آنجا که او تا حدی به یک اهریمن تبدیل شده‌است، یکی از اعضای تیم دنجی را ترغیب می‌کند تا به عضوی از سازمان خود درآید، تا دیگر از شکار شدن توسط اهریمن‌ها جلوگیری کند.از دیگر پیشنهاد های جذاب انیمه ای ما برای شما دانلود انیمه بیسکوی زنگار خوار است با تماشای این انیمه لحظات نابی را سپری کنید.

بررسی انیمه مرد اره ای 

انیمه مرد اره ای یکی از ممتاز ترین انیمه های ژانر ترسناک و اکشن است که پس از اکران بسیار خوش درخشید این انیمه به دلیل دارا بودن از یک داستان بسیار هیجان انگیز توانست طرفداران زیادی به خود جلب کند. مرد اره برقی در درنیایی اتفاق می افتد که شیاطین از ترس انسان ها سرچشمه می گیرند.شیاطین که معمولا بسیار خطرناک در نظر گرفته می شوند از جهنم سرچشمه می گیرند و مردم می توانند برای به دست آوردن قدرت خود قرار دادهایی را از آنها بپذیرند.شکارچیان شیطان برای استخدام یا اعدام شیاطین نیر وجود دارند.با این حال شیطان قوی تر در جهنم زندگی می کنند.که همگی هرگز نمرده اند و توسط شیطان جهنمی قوی تر نظارت می شوند.یکی از نکات مثبت انیمه مرد اره ای شخصیت پردازی این انیمه است شخصیت ساده و قانع دنجی در برابر پیچیدگی‌هایی که با آن روبرو می‌شود، گاهی همراه با خشونت و گاهی همراه با طنز است که به این دو عنصر توازن خوبی در انیمه بخشیده و بیننده هیچ ‌گاه از تماشایش دلزده نخواهد شد. هر شخصیت در دنیای شبیه به یک شخصیت واقعی است.آنها جاه طلبی های خاص خود را دارند و دلایل خاص خود را برای ادامه راه دارند و تنها مهره ای برای توسعه شخصیت اصلی نیستند.مرد اره برقی ممکن است بهترین مجموعه ای از شخصیت های جانبی را داشته باشد.هیچ یک از آنها احساس بار سنگینی نمی کنند و به شیوه منحصر به فرد خود به داستان کمک می کنند .ناگفته نماند که یکی از بهترین شرور های تمام دوران را نیر دارد. از نظر داستان، کیفیت تصاویر سیال، بسیار قدرتمند هستند و مرد ارّه‌ برقی نیز از این قاعده مستثنا نیست. انیمه داستان بسیار جذابی را دنبال می کند. مانگای Chainsaw man با داستان مهیج و مرموز، طنز تلخ و طنز وحشتناک و از همه مهمتر خشونت افراطیش شهرت داره که موفق شده جوایز مطرحی رو کسب کند.این انیمه زیبا یکی از شاهکار های انیمه است که تاکنون ساخته شده است. یکی از دلایل محبوبیت زیاد انیمه اره برقی تم غمگین آن است که اغلب به عنوان نسخه ترسناک به تصویر کشیده شده است.سبک هنری فوجیموتو تاتسوکی همیشه محل گفتگو در دنیای مانگا بوده است.او تصمیم می گیرد که طرحی را به طور کامل تقویت نکند و به آن احساس تلخ و خشن بدهد.درست مثل اکثر شخصیت هایش از نظم خارج می شود و به آن حس واقعی رئالیسم می دهد.در ادامه با دانلود انیمه دراگون بال سوپر: ابر قهرمان با ما همراه باشید.

معرفی شخصیت های اصلی انیمه مرد اره ای

دِنجی 

مرد جوانی (که خود را ۱۶ ساله اعلام می‌کند) با موهای بور شلخته. او چشمانی قهوه ای مایل به زرد دارد. وی در کودکی پس از مرگ پدرش، هیچ ارثی جزء بدهی پدر مرحومش به یاکوزا نمی‌گیرد. او پس از ملاقات با اهریمن اره برقی، پوچیتا، در تلاش برای تسویه بدهی خود به یک شکارچی شیطان برای یاکوزا تبدیل می‌شود. بعد از اینکه یاکوزاها، که تحت کنترل اهریمن زامبی بودند، به او خیانت کردند او می‌میرد، و پوچیتا قلب خود را به او می‌دهد، و با دِنجی قراردادی را منعقد می‌کند که با تبدیل شدن به قلب او، پوچبتا رویاهای یک زندگی عادی را برای دِنجی به ارمغان می‌آورد.در ادامه با دانلود انیمه مرد اره ای با زیر نویس چسبیده فارسی با ما بمانید.

ماکیما 

زنی مرموز که به نظر می‌رسد حوالی بیست سالگی اش است. او یک شکارچی اهریمن امنیت ملی است، که دنجی را به عنوان حیوان خانگی انسانی خود گرفت. ماکیما حیله‌گر، باهوش و زیبا، با سوء استفاده از جذابیت خود به دنجی وعده‌های رابطه عاشقانه و جنسی می‌دهد، در همین حال او را تهدید به نابودی می‌کند در صورت عدم تمکین از او، او را کنترل می‌کند. حتی اگر دنجی واقعاً او را دوست دارد، اما ماکیما فقط در قلب دِنجی توسط مرد ارّه برقی مجذوب می‌شود.بدون شک دانلود انیمه مرد اره ای بدون سانسور و تماشای آن می تواند برای شما بسیار تماشایی و لذت بخش باشد.

آکی هایاکاوا

یک شکارچی اهریمن امنیت ملی که زیر نظر گروه ویژه ماکیما لشکر ۴ کار می‌کند. او با اهریمن نفرین و اهریمن آینده قرارداد بسته‌است و به او این امکان را می‌دهد که در ازای عمر خود از یک سنبله قدرتمند استفاده کند و چند ثانیه آینده را ببیند. او پیش از این با اهریمن روباه قرارداد داشت و به او اجازه می‌داد سر آن را احضار کند. آکی معمولاً فردی کاملاً رواقی است، وقتی در کنار شکارچیان اهریمن است، بالغ و قابل اعتماد عمل می‌کند، اما هر وقت تنها باشد بسیار افسرده‌است و در خودش فرومی‌رود. علی‌رغم درگیری با آنها، او در واقع به دنجی و پاور اهمیت می‌دهد که هر دو را به عنوان دوستان بسیار عزیز خود ببیند و حاضر است خود را فدای آنها کند.

انیمه

اَنیمه  یک سبک از طراحی با دست و پویانمایی رایانه‌ای (انیمیشن) است که خاستگاه آن ژاپن بوده‌است و معمولاً بر مبنای مانگا، لایت ناول، یا بازی‌های ویدئویی ساخته می‌شود. در خارج از ژاپن و در زبان انگلیسی، انیمه منحصراً به پویانمایی تولید شده در ژاپن اشاره دارد. با این حال، در ژاپن و زبان ژاپنی، انیمه (اصطلاحی که در واقع از کوتاه شدن واژهٔ انگلیسی انیمیشن گرفته شده‌است) تمامی آثار پویانمایی را بدون در نظر گرفتن سبک یا منشأ آن توصیف می‌کند. انیمه‌ها دارای خصوصیاتی از قبیل نقاشی‌های رنگارنگ، شخصیت‌های پرجنب و جوش، داستانی همراه با پیکار و نبرد و اغلب با موضوعاتی خیالی همراه است که در آینده رخ می‌دهند. انیمه‌ها به ژانرهای متعددی طبقه‌بندی می‌شوند که مخاطبان گوناگون و گسترده را مورد هدف قرار دهد.نمایش انیمه‌ها از طریق پخش در شبکه‌های تلویزیونی، مستقیماً در رسانه‌های خانگی و همچنین اینترنت صورت می‌پذیرد. صنعت انیمه متشکل از بیش از ۴۳۰ شرکت تولید کننده از جمله استودیوهای بزرگی مانند: استودیو جیبوری، کیوتو انیمیشن، سانرایز، بونز، یوفوتیبل، ماپا، ویت استودیو، کومیکس ویو فیلمز، و توئی انیمیشن است. انیمه یک سبک منحصر به فرد است. در مورد ریشهٔ واژهٔ انیمه مناقشه‌هایی وجود دارد. اصطلاح انگلیسی «انیمیشن» در کاتاکانای ژاپنی آن است. واژه انیمه گاهی مورد نقد نیز قرار گرفته‌ است؛ مثلاً در سال ۱۹۸۷ هایائو میازاکی بیان کرد که از این اصطلاح متنفر است زیرا به نحوی به ویرانی صنعت انیمیشن ژاپن اشاره می‌کند. او این ویرانی را با انیماتورهای بدون انگیزه ولی پرکار برابر دانست که با تکیه بر یک پیکرنگاری ثابت از ویژگی‌های چهره و اغراق در حواس حرکتی طراحی می‌کنند اما عمق، کمال، احساس یا فکر در کار آنان دیده نمی‌شود.

کلام آخر

اگر شما عزیزان به دنبال یک انیمه جذاب و هیجان انگیز هستید پیشنهاد می کنم حتما انیمه مرد اره ای را تماشا کنید این انیمه زیبا می تواند برای شما بسیار دیدنی و سرگرم کننده باشد .از دیگر پیشنهاد های جذاب ما برای شما دانلود انیمه سابرپانک با تماشای این انیمه زیبا از آن نهایت لذت را ببرید.

 

نظرات کاربران

نظر شما چیست؟