خلاصه داستان فیلم یه قندون نشاط ، A candy of joy

فیلم سینمایی یه قندون نشاط داستان در مورد دختر ثروتمندی تصمیم می گیرد برای دلخوشی خدمتکارش جشن تولدی برایش بگیرد، مهمانان زیادی دعوت می کند که در جمع آنها مرد خیری پیدا می شود که تصمیم می گیرد به آنها کمک کند این جریان باعث به وجود آمدن اتفاقات جالبی می شود که...

تیزر ها و تریلر های فیلم یه قندون نشاط ، A candy of joy
تریلر فیلم ایرانی یه قندون نشاط

درباره فیلم یه قندون نشاط ، A candy of joy

دانلود فیلم یه قندون نشاط با کیفیت 1080 Bluray

فیلم سینمایی یه قندون نشاط به کارگردانی و تهیه کنندگی منوچهر صفرخانی، این فیلم سومین تجربه کارگردانی منوچهر صفرخانی در زمینه ساخت فیلم بلند سینمایی می باشد که اولین فیلم او نیز چقدر وقت داری می باشد که در سال 1387 نیز منتشر نمود و آخرین ساخته منوچهر صفرخانی نیز به سال 1394 با فیلم بسوی آینده باز می گردد بعد از ان این کارگردان و بازیگر 54 سال تا کنون در هیچ یک از زمینه های بازیگری و کارگردانی فعالیت ننموده است از دیگر ساخته ها او میشود به بابای من خوانندس اشاره نمود. این فیلم در تاریخ مهر ماه سال 1393 پروانه نمایش آن نیز منتشر گردید و همانند دیگر ساخته های صفرخانی در شبکه نمایش خانگی توزیع گردید و یک داستان کمدی را روایت می کند.

دانلود فیلم ایرانی یه قندون نشاط از همراه مووی

فیلم جدید یه قندون نشاط محصول سال 1389 کشور ایران در ژانر های خانوادگی و کمدی میباشد. فیلم یه قندون نشاط توسط منوچهر صفرخانی کارگردانی شده و بازیگرانی همچون شراره رخام، مهتاج نجومی، داریوش اسدزاده در آن ایفای نقش کرده اند.

نظرات کاربران

نظر شما چیست؟