خلاصه داستان فیلم پل واتر گیت ، Water Gate Bridge

دنباله نبرد در دریاچه چانگین". سربازان داوطلبان خلق چین (CPV) را در یک کار جدید دنبال می کند و اکنون میدان نبرد آنها یک پل مهم در مسیر عقب نشینی نیروهای آمریکایی است."

تیزر ها و تریلر های فیلم پل واتر گیت ، Water Gate Bridge
تریلر فیلم پل واتر گیت

درباره فیلم پل واتر گیت ، Water Gate Bridge

دانلود فیلم پل واتر گیت Water Gate Bridge 2022 زیرنویس فارسی چسبیده

دنباله نبرد در دریاچه چانگین”. سربازان داوطلبان خلق چین (CPV) را در یک کار جدید دنبال می کند و اکنون میدان نبرد آنها یک پل مهم در مسیر عقب نشینی نیروهای آمریکایی است.”

دانلود فیلم جدید پل واتر گیت از همراه مووی

فیلم پل واتر گیت محصول سال 2022 کشور چین در ژانر اکشن و درام و تاریخی میباشد. پل واتر گیت توسط Hark Tsui و Kaige Chen و Dante Lam کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Jing Wu و Jackson Yee و Michael Koltes در آن ایفای نقش کرده اند

نظرات کاربران

حامد:

2 شهریور 1402 | 23:19

روایتی از رویارویی نیروهای آمریکایی و چینی در هفتاد سال پیش از این. نگرشی احساسی و میهن پرستانه از یک نبرد خونین. نمایش جان فشانی و ایثار سربازان خلق چین. از خود گذشتگی و فداکاری جنگجویان برای عمل به تکلیف و رسیدن به هدف به هر قیمتی. فیلم خوبیه. مثبت دادم. شخصیت پردازی قابل قبوله. جلوهای ویژه دیدنی هست. صحنه های درگیری طبیعی به نظر می رسه. از همه مهمتر موسیقی متن هست که تاثیرگذار و شنیدنی هست. بازی سربازان چینی طبیعی تر از نیروهای آمریکایی بنظز می رسه. دیدنش رو به دوستان توصیه می کنم. با تشکر از همراه مووی!

نظر شما چیست؟