خلاصه داستان فیلم ماموریت مجنو ، Mission Majnu

در دهه 1970، یک جاسوس هندی مخفی ماموریت مرگباری را برای افشای برنامه مخفیانه تسلیحات هسته ای در قلب پاکستان انجام می دهد.

درباره فیلم ماموریت مجنو ، Mission Majnu

دانلود فیلم ماموریت مجنو Mission Majnu 2023 دوبله فارسی و زیرنویس فارسی چسبیده

R.N Kao از آژانس اطلاعات هند به‌روزرسانی دریافت می‌کند که پاکستان در شرف انجام آزمایش هسته‌ای است که سردی آن در آینده برای هند مفید خواهد بود. کائو موضوع را در مقابل نخست‌وزیر سابق ایندیرا گاندی قرار می‌دهد که از او می‌خواهد این موضوع را بررسی کند. کائو یک عامل خام را انتخاب می‌کند. آماندیپ سینگ که قبلاً در کشور جاسوسی می کند. امان به نام طارق در کشور جاسوسی می کند و به عنوان خیاط در خیاطی کار می کند که لباس های ارتش را می دوزد. او عاشق یک دختر نابینا نسرین می شود و به زودی با هوشیاری او در هند ازدواج می کند. امان شروع به جاسوسی می کند اما افسر ارشدش شارما در هند همیشه او را خائن می داند و به اطلاعات ارائه شده توسط او اعتماد نمی کند. در پاکستان او با اسلم عثمانیه یک مامور خام دیگر ملاقات می کند اما تئوری های آنها. تا زمانی که رامان سینگ به آنها ملحق نشود، مطابقت نداشته باشید. امان به همراه اسلم و رامان روستای کوچکی را دنبال می کنند که در آن آزمایش ها در حال انجام است، اما ورود به آنجا کاملاً غیرممکن است. اما شارما به بدن نیاز دارد. شواهد موجود در مورد آزمایش برای دادن آن به سربازان اسرائیلی برای بمباران مکانی است که امان تصمیم می گیرد جان خود را به خطر بیندازد و وارد منطقه آزمایش هسته ای شود.

دانلود فیلم هندی جدید ماموریت مجنو از همراه مووی

فیلم ماموریت مجنو محصول سال 2023 کشور هندوستان در ژانر های اکشن، درام، تاریخی و هیجان انگیز میباشد. فیلم ماموریت مجنو توسط Shantanu Bagchi کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Sidharth Malhotra و Rashmika Mandanna و Parmeet Sethi در آن ایفای نقش کرده اند.

نظرات کاربران

نظر شما چیست؟