6.2

خلاصه داستان فیلم مرد مورچه ای 3 و زنبورک کوانتومانیا ، Ant-Man and the Wasp: Quantumania

اسکات لانگ و هوپ ون داین به همراه هنک پیم و جانت ون داین به کاوش در قلمرو کوانتومی می پردازند، جایی که با موجودات عجیب و غریب ارتباط برقرار می کنند و وارد ماجراجویی می شوند که فراتر از محدودیت های آن چیزی است که فکر می کردند ممکن است.

تیزر ها و تریلر های فیلم مرد مورچه ای 3 و زنبورک کوانتومانیا ، Ant-Man and the Wasp: Quantumania
تریلر فیلم مرد مورچه ای و زنبورک: کوانتومانیا

درباره فیلم مرد مورچه ای 3 و زنبورک کوانتومانیا ، Ant-Man and the Wasp: Quantumania

دانلود فیلم مرد مورچه ای 3 و زنبورک: کوانتومانیا Ant-Man and the Wasp: Quantumania 2023

اسکات لانگ و هوپ ون داین به همراه هنک پیم و جانت ون داین به کاوش در قلمرو کوانتومی می پردازند، جایی که با موجودات عجیب و غریب ارتباط برقرار می کنند و وارد ماجراجویی می شوند که فراتر از محدودیت های آن چیزی است که فکر می کردند ممکن است.

دانلود فیلم جدید مرد مورچه ای 3 و زنبورک کوانتومانیا از همراه مووی

فیلم مرد مورچه ای و زنبورک – کوانتومانیا محصول سال 2023 کشور آمریکا و استرالیا و کانادا در ژانر اکشن و ماجراجویی و کمدی میباشد. مرد مورچه ای و زنبورک – کوانتومانیا توسط Peyton Reed کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Paul Rudd و Evangeline Lilly و Michael Douglas در آن ایفای نقش کرده اند

Ant-Man and the Wasp: Quantumania

 مرد مورچه ای 3 محصول سال 2023 می باشد این فیلم در ژانرهای اکشن کمدی ماجراجویی ساخته شده است، Ant Man 3 2023 محصول کشور آمریکا و زبان آن انگلیسی است بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند عبارتند از اوانجلین لیلی پل راد میشل فایفر که در این فیلم خوب درخشیدند کارگردان مرد مورچه ای 3 پیتون رید است. پیتون رید : در زمان دانشجویی به عنوان دیجی موسیقی برای ایستگاه رادیویی کالج در چپل هیل، کارولینای شمالی کار کرد. همچنین، موزیک ویدیوها را برای گروه رالی، NC، The Connells کارگردانی کرد. در تلویزیون دانشجویی در دانشگاه کارولینای شمالی در چپل هیل فعال بود. فیلم مرد مورچه ای و زنبورک: کوانتومانیا اولین بار در تاریخ 17 فوریه سال 2023 میلادی توسط کمپانی Walt Disney Studios Motion Pictures در سینماهای آمریکا و انگلستان اکران خواهد شد سپس توسط سرویس ویدئویی دیزنی پلاس +Disney در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، اسپانیا، چین، کره جنوبی، سوئد، هلند، دانمارک و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر شد؛ فیلم مرد مورچه ای و زنبورک: کوانتومانیا براساس کمپانی مارول کامیکس ساخته شده‌ است.فیلم مرد مورچه ای و زنبورک کوانتومانیا پس از اکران توانست نظرات بسیار مثبتی از سوی منتقدان دریافت کند.در ادامه پیشنهاد می کنم با دانلود فیلم مرد مورچه ای و زنبورک کوانتومانیا 2023 در کنار ما باشید.

خلاصه داستان مرد مورچه ای و زنبورک کوانتومانیا

در فیلم مرد مورچه ای و زنبورک: کوانتومانیا Ant-Man and the Wasp: Quantumania 2023 می‌بینید اسکات لانگ (مرد مورچه ای) و هوپ ون داین (زنبورک)، به همراه والدین هوپ و همچنین دختر اسکات لانگ، به یک ماجراجویی جدید قدم می‌گذارند تا در قلمرو کوانتومی کاوش کنند. آن‌ها به زودی با موجوداتی عجیب و غریب روبرو شده و متوجه می‌شوند این مکان محدودیت‌های آن‌ها را از بین می‌برد….بدون تردید فیلم مرد مورچه ای و زنبورک کوانتومانیا 2018 می تواند یکی از بهترین گزینه های شما برای تماشای فیلم تخیلی و اکشن باشد.

بررسی فیلم سینمایی مرد مورچه ای و زنبورک کوانتومانیا

مرد مورچه ای ” یکی از قدیمی ترین شخصیت های کمپانی مارول به شمار می رود که از پیداش آن بیش از نیم قرن می گذرد.مرد مورچه ای و زنبورک کوانتومانیا نیز دنباله ای بر مرد مورچه ای است که در سال 2023 اکران شد این فیلم پس از اکران توانست محبوبیت بالایی بین مخاطبان به دست بیاورد. مرد مورچه ای و زنبورک کوانتومانیا سی و یکمین فیلم دنیای سینمایی مارول است که کارگردانی آن بر عهده پیتون رید بوده و فیلم‌نامه آن را جف لاونس به رشته تحریر درآورده است. « مرد مورچه ای » دارای ویژگی های کلیشه ای آثار مارول می باشد و مفاهیم مختلفی از جمله نجات دنیا و اهمیت دادن به روابط خانوادگی و دوستی را شامل می شود.حضور بازیگران مشهور در فیلم بسیار در محبوبیت فیلم تاثیر گذار بوده است.فیلم دارای صحنه های اکشن فوق العاده ای است که می تواند هر بیننده ای را مجذوب خود کند. شخصیت های اصلی فیلم مرد مورچه ای و زنبورک کوانتومانیا با دشمنان جدید و موجودات عجیب وغریب روبه رو می شوند تمام جهان جدید، اکنون با تهدید کانگ فاتح سروکار دارد.فیلم بیشتر در قسمت هایی در قلمرو کوانتومی اتفاق می افتد.مخاطب با تماشای فیلم مرد مورچه ای و زنبورک کوانتومانیا 2023 متوجه می شود که این دنباله تاریک تر و حماسی تر از فیلم های قبلی است.همچنین شخصیت منفی اصلی خط داستانی سه فاز فعلی استودیو را معرفی می کند.فیلم مرد مورچه ای و زنبورک کوانتومانیا به دلیل صحنه های اکشن و هیجان انگیز توانست رضایت اهالی سینما را به دست آورد. این فیلم با حضور ابرشرور بزرگ مارول، کانگ فاتح توانست یکی از بهترین فیلم های مارول شود. سکانس های اکشن « مرد مورچه ای » به لطف مقیاس کوچک شده جهان بینی فیلم، به تجربه ای لذت بخش و متفاوت مبدل شده است. « مرد مورچه ای » فارغ از کلیشه های رایج آثار اَبَرقهرمانی نیست. فیلم تلاش زیادی کرده تا شخصیت هایی باورپذیر و دوست داشتنی به مخاطب عرضه کند و تا حدود زیادی هم در این راه موفق بوده اما در بخش روایت و پیچ و خم های داستان، همچنان با اثری ” مارول وار ” مواجه هستیم که در سالهای اخیر المان و ویژگی های مشخصی را از یک اثر، به دیگری منتقل کرده است و تنها شخصیت اصلی داستان را در این انتقال تغییر داده است.در ادامه پیشنهاد می کنم با دانلود فیلم اکشن شما نیز به تماشای فیلم مرد مورچه ای 3 بنشنید و در کنار خانواده از دیدن این فیلم زیبا لذت ببرید.

معرفی بازیگران مرد مورچه ای و زنبورک کوانتومانیا 2023

پل راد در این فیلم نقش اسکات لنگ یا همان مرد مورچه‌ای را بازی می‌کند. او یک تهیه کننده، فیلم‌نامه نویس و بازیگر آمریکایی است که در فیلم‌های شناخته شده دیگری هم حضور داشته است. از جمله این فیلم‌ها می‌توان به “ کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی “ و “ انتقام جویان: پایان بازی “ که هر دو از آثار معروف مارول هستند اشاره کرد. کاراکتر مرد مورچه‌ای توسط جان بیرن و دیوید میکلینی خلق شده و اولین داستان از آن در سال 1979 منتشر شده است. اسکات لنگ در این داستان‌ها یک متخصص الکترونیک است که نمی‌تواند هزینه زندگی خانواده خودش را تامین کند. او به همین دلیل از استعدادی که دارد در کارهای نادرست مثل دزدی کردن استفاده می‌کند.

جاناتان میجرز در نقش کانگ فاتح:

یک «دشمن سفر در زمان و مولتی‌ورسی» که نوعی خط زمانی متناوب از شخصیتی است که در لوکی (۲۰۲۱) معرفی شد. مایکل والدرون، سرپرست نویسندگان لوکی، کانگ را «شرور بزرگ بعدی فیلم‌های متقابل» دنیای سینمایی مارول توصیف کرد. میجرز می‌گوید کانگ در کوانتومانیا آن شخصیت قبلی نیست، و با روان‌شناسی تغییر یافته متفاوت است. او به دلیل شخصیت‌های متفاوت اطرافش، کانگ را متفاوت از قبلی به تصویر می‌کشد، و از یک سریال به یک فیلم تغییر می‌کند.

اوانجلین لیلی است که نقش واسپ (زنبورک) را بازی می‌کند. این بازیگر کانادایی آثار بسیاری را در کارنامه خود دارد و برای جوایز بسیاری مانند گلدن گلوب هم نامزد شده است. زنبورک، دختر هنک پیم است که اولین بار در سال 1999 و توسط دی فالکو و رون فرنز خلق شده است.

مایکل داگلاس، دیگر بازیگری است که در این فیلم، نقش هنک پیم را بازی می‌کند. او یکی از بازیگران سرشناس هالیوود است که کارنامه پر افتخاری دارد. داگلاس دو بار برنده جایزه اسکار شده و به عنوان سفیر صلح سازمان ملل در موضوع خلع سلاح هم فعالیت می‌کند. دکتر هنری پیم یکی از شخصیت‌های خیالی دنیای مارول است که توسط استن لی و جک کربی خلق شده و اولین بار در سال 1962 از آن رونمایی شده است.

میشل فایفر است که نقش ژانت همسر دکتر هنک و مادر زنبورک را بازی می‌کند. او یکی از بازیگران پرکار سینمای آمریکاست که فیلم‌های متعددی مانند صورت زخمی، ازدواج با اوباش، خانه روسی، محدوده عشق، عصر معصومیت و بازگشت بتمن را در کارنامه خود دارد. شخصیت واسپ یا زنبورک یکی از بنیان‌گذاران گروه انتقام جویان است و او هم توسط استن لی و جک کربی خلق شده است. این شخصیت می‌تواند خود را به اندازه چند سانتی متر کوچک کند، بال در بیاورد و انفجار‌های انرژی زرد رنگ درست کند.با دانلود فیلم سینمایی مرد مورچه ای و زنبورک کوانتومانیا 2023 با دوبله فارسی شما نیز شاهد اتفاقات هیجان انگیز این فیلم باشید.

کاترین نیوتون در نقش کاسی لنگ:دختر اسکات لنگ. او قبلاً توسط اما فورمن در انتقام‌جویان: پایان بازی (۲۰۱۹) به تصویر کشیده شده بود.کاترین دختر 18 ساله اسکات لنگ که کت و شلواری شبیه کت و شلوار پدرش به دست می آورد او گرایش علمی دارد و به یادداشت های قدیمی پیم و یادگیری بیشتر در مورد علم و فناوری از قلمرو کوانتومی علاقه پیدا می کند.

دیوید دستمالچیان در نقش وب: دیوید دستمالچیان (David Dastmalchian؛ زادهٔ ۲۱ ژوئیهٔ ۱۹۷۷) یک بازیگر سینما و تئاتر آمریکایی است. او در تعدادی از فرنچایزهای ابرقهرمانی نقش‌های فرعی داشته‌است. او توماس شیف را در شوالیه تاریکی، کرت را در هر دو فیلم مرد مورچه‌ای از مارول استودیوز، آبرا کادابرا در مجموعه تلویزیونی فلش از سی‌دابلیو و آبنر کریل/ پولکا دات من را در جوخه انتحار (۲۰۲۱) بازی کرد. او همچنین در سه فیلم به کارگردانی دنی ویلنوو از جمله زندانیان، بلید رانر ۲۰۴۹ و تلماسه ظاهر شده‌است.دستمالچیان فیلم مستقل نیمه اتوبیوگرافیک حیوانات را نوشت و در آن بازی کرد که در جشنواره فیلم جنوب از جنوب غربی در سال ۲۰۱۴ مورد تحسین قرار گرفت.دستمالچیان پیش از این در دو فیلم اول نقش کورت را بازی کرده بود.

ویلیام جکسون هارپر در نقش کوازا:تله پاتی که در قلمرو کوانتومی زندگی می کند.

کیتی اوبرایان در نقش جنتورا:یک مبارز آزادی که تلاش می کند بی عدالتی هایی را که جوامع در قلمرو کوانتومی با آن روبه رو هستند اصلاح کند.در ادامه با دانلود فیلم سینمایی مرد مورچه ای و زنبورک کوانتومانیا2023 با زیر نویس چسبیده فارسی در کنار ما باشید.

بیل موری در نقش کریلا:فرماندار جامعه مجلل آکسیا در قلمرو کوانتومی که سابقه ای با جانت ون داین در قلمرو کوانتومی دارد رید معتقد بود که شخصیت موری نمایانگر گذشته یک شخص است که همیشه راهی برای نشان دادن دوباره پیدا می کند.

رندال پارک پارک نقش خود را به عنوان مامور اف بی آی جیمی وو همراه با گرگ ترکینگتون در نقش مدیر فروشگاه MCU بازی می کند.

کلام آخر

فیلم سینمایی مرد مورچه ای و زنبورک کوانتومانیا می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما برای تماشای فیلم باشد.اگر شما نیز به فیلم های اکشن و تخیلی علاقه دارید پیشنهاد می کنم حتما مرد مورچه ای 3 را تماشا کنید.از دیگر پیشنهاد های ما برای شما فیلم هواپیما است این فیلم نیز می تواند اوقات نابی برای شما فراهم کند.

 

نظرات کاربران

نظر شما چیست؟