خلاصه داستان سریال مخفی فصل 1 ، Undercover

با الهام از وقایع واقعی، ماموران مخفی با ظاهر شدن به عنوان یک زوج در اردوگاه جایی که او آخر هفته‌هایش را می‌گذراند، به عملیات یک سلطان مواد مخدر نفوذ می‌کنند.

باکس دانلود سریال

محتوا بازبینی شده و مناسب تماشا با خانواده می باشد

درباره سریال مخفی فصل 1 ، Undercover

دانلود سریال مخفی فصل 1 اول Undercover 2019

پلیس فدرال بلژیک خود را در مسیر یکی از بزرگترین شبکه های XTC در جهان می بیند که سال ها زیر نظر رادار بوده است. هلندی فری بومن در راس است — مردی که با وجود ثروتش ترجیح می دهد وقت خود را در یک کلبه ییلاقی ساده در کمپینگ محبوب در کنار ویلای خود بگذراند. فری لغزنده است و گریزان به نظر می رسد، بنابراین نیروهای پلیس بلژیک و هلند تصمیم می گیرند به نیروها بپیوندند. آنها دو بهترین مامور مخفی خود، باب لمنس بلژیکی و کیم دی رویج هلندی را به عنوان یک زوج کمپینگ در کلبه ای نزدیک به فری و همسرش دانیل بومان نصب می کنند. هدف آنها روشن است: به زندگی فری نفوذ کنید، اعتماد او را جلب کنید و باب را به عنوان یک جنایتکار بکارید که فری می تواند با او تجارت کند.

سریال جدید مخفی

سریال مخفی محصول سال 2019 کشور بلژیک و هلند در ژانر جنایی و درام و هیجان انگیز میباشد. مخفی توسط Frank Devos و Eshref Reybrouck کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Tom Waes و Anna Drijver و Frank Lammers در آن ایفای نقش کرده اند.

نظرات کاربران

نظر شما چیست؟