8.4

خلاصه داستان سریال غول کش ها: داستان های آرکادیا ، Trollhunters: Tales of Arcadia

یک پسر معمولی یک طلسم جادویی پیدا می کند که او را به عنوان یک شکارچی ترول، نگهبانی که از دنیای انسان ها و دنیای مخفی ترول ها دفاع می کند، انتخاب می کند.

باکس دانلود سریال

محتوا بازبینی شده و مناسب تماشا با خانواده می باشد

درباره سریال غول کش ها: داستان های آرکادیا ، Trollhunters: Tales of Arcadia

دانلود سریال انیمیشن غول کش ها: داستان های آرکادیا Trollhunters: Tales of Arcadia 2016

جیم لیک جونیور یک بچه معمولی است که مادری پرمشغله دارد و آرزو دارد ماجراجویی های بیشتری در زندگی اش داشته باشد. همانطور که اتفاق می افتد، جیم زمانی که یک طلسم جادویی زیر یک پل پیدا می کند، بیشتر از آنچه آرزو می کرد، بدست می آورد. با این کشف، جیم خود را به عنوان نفر بعدی استخدام می کند. و اولین انسان، ترول شکارچی، قهرمان دنیای ترول. جیم همراه با دوستش، توبی دومزالسکی، دنیای بازار ترول را کشف می کند، جایی که آموزش خود را زیر نظر مربیان جدیدش، Blinky و AAARRRGGHH!!!، آغاز می کند، که همچنین به او از تهدید آدامس ها می گویند، که نقشه می کشند. تا رهبر خود، Gunmar the Black را آزاد کنند تا هر دو جهان ترول و انسان را فتح کنند. در مبارزه ای که پیش رو داریم، جیم و دوستانش دشمنان و دوستانی را در جایی که کمتر از آن انتظار دارند، کشف می کنند، زیرا جنگ سایه آنها خطرات و عوارض بزرگتری را وارد زندگی آنها می کند.

دانلود سریال خارجی جدید غول کش ها: داستان های آرکادیا از همراه مووی

سریال انیمیشن غول کش ها داستان های آرکادیا محصول سال 2016 کشور آمریکا و مکزیک و کانادا در ژانر انیمیشن و اکشن و ماجراجویی میباشد. غول کش ها – داستان های آرکادیا توسط Rodrigo Blaas و Guillermo del Toro کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Kelsey Grammer و Anton Yelchin و Charlie Saxton در آن ایفای نقش کرده اند.

نظرات کاربران

نظر شما چیست؟