خلاصه داستان فیلم آخرین نگهبان ، Last Sentinel

یک جوخه از سربازان در یک پایگاه نظامی متروکه در زمینی در آینده نزدیک در انتظار امداد یا دشمن هستند، هر کدام که زودتر بیاید.

درباره فیلم آخرین نگهبان ، Last Sentinel

دانلود فیلم آخرین نگهبان Last Sentinel 2023

یک جوخه از سربازان در یک پایگاه نظامی متروکه در زمینی در آینده نزدیک در انتظار امداد یا دشمن هستند، هر کدام که زودتر بیاید.

دانلود فیلم جدید آخرین نگهبان از همراه مووی

فیلم آخرین نگهبان محصول سال 2023 کشور انگلستان در ژانر درام و علمی فانتزی و هیجان انگیز میباشد. آخرین نگهبان توسط Tanel Toom کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Kate Bosworth و Lucien Laviscount و Martin McCann در آن ایفای نقش کرده اند

نظرات کاربران

حامد:

21 مرداد 1402 | 09:15

فیلم در زیر-ژانر “ضد جنگ” قرار می گیره. طی سال های گذشته، این سبک از محصولات سینمایی بشدت رواج پیدا کرده. شاید علت اون هم ترس همۀ دولت ها و کشورها از وقوع جنگ فراگیر در جهان هست که خیلی بر این باورند که این جنگ در واقع بشکلی کوچکتر و کنترل شده در سوریه رخ داد اما وقوع جنگ اوکراین ضمن تغییر محور اصلی این نگرش، نگرانی قدرت ها نسبت به این پدیده رو بیشتر کرد. این حساسیت در بین کشورهای غربی بیشتر بچشم می خوره. سناریو در این فیلم یکی از ویژگی های اون محسوب می شه. مثبت دادم. فیلم در آینده جریان داره. زمانی که کشورها در سایه وحشت از تسلیحات اتمی بسر می برن. شخصیت پردازی در انتهای فیلم جابجا می شه. از یک فرماندۀ سخت گیر به یک سرباز مطیع، که در واقع یک زن هست. همین عامل یکی از نقاط قوت سناریو بحساب می یاد که در انتهای فیلم با پدیدار شدن هویت اصلی این سرباز، کشش فیلم دو چندان میشه. فرمانده ای که نگران سواستفاده دیگران از این بمب مسقر بر روی سکوی دریایی هست، و سربازی که در خفا قصد داره اون رو برای حفاظت از مردم خودش در برابر همسایگان استفاده کنه. ترس از ناپدید شدن زمینی که محور گردش اون در آینده تغییر کرده و همین امر چهرۀ طبیعی زمین رو از یک سیاره آبی-خشکی به یک سیاره آب گرفته تبدیل کرده. در واقع، این فیلم می خواد بگه مشکل اصلی نسل های آینده خشک شدن زمین نیست بلکه غرق شدن زمین در آب اقیانوس هاست. یعنی جنگ های آینده بر سر آب نیست، بلکه بر سر زمین و خشکی رخ می ده. روابط رمانتیک در سایه داستان پردازی در قلب سناریو رنگ می بازه و بی اهمیت میشه. سانسور به درک بهتر داستان آسیب زده ومثل همیشه فهم اون رو دشوار می کنه. فیلم خوبیه اما خوب دیده نشده. با تشکر از ناب مووی!

نظر شما چیست؟