خلاصه داستان فیلم سرب ، The Lead

در تهران سالهای 1330 یک زوج جوان یهودی به نامهای دانیال و مونس همچون بسیاری دیگر از یهودیان خواهان عزیمت به سرزمین موعود هستند. اما از آنجاییکه عمویشان یعفوب مخالف صهیونیزم است با مخالفت سازمان هاگانا که یک گروه بسیج کنندهٔ یهودیان میباشد مواجه میشوند. چندی بعد یعقوب به دست یزغل که عضو سازمان است کشته میشود و پلیس میرزا محسن، همسایه یعقوب را که فردی متدین بوده و برای کمک به او آمده است را به جرم قتل دستگیر و روانهٔ زندان میکند و... ?

درباره فیلم سرب ، The Lead

دانلود فیلم سرب The Lead 1989

در تهران سالهای 1330 یک زوج جوان یهودی به نامهای دانیال و مونس همچون بسیاری دیگر از یهودیان خواهان عزیمت به سرزمین موعود هستند. اما از آنجاییکه عمویشان یعفوب مخالف صهیونیزم است با مخالفت سازمان هاگانا که یک گروه بسیج کنندهٔ یهودیان میباشد مواجه میشوند. چندی بعد یعقوب به دست یزغل که عضو سازمان است کشته میشود و پلیس میرزا محسن، همسایه یعقوب را که فردی متدین بوده و برای کمک به او آمده است را به جرم قتل دستگیر و روانهٔ زندان میکند و… ?

دانلود فیلم ایرانی قدیمی سرب از همراه مووی

فیلم سرب محصول سال 1989 کشور ایران در ژانر اکشن و تاریخی و هیجان انگیز میباشد. سرب توسط Masud Kimiai کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Jamshid Mashayekhi و Jalal Moghadam و Hadi Eslami در آن ایفای نقش کرده اند

نظرات کاربران

نظر شما چیست؟