خلاصه داستان سریال کبرا کای ، Cobra Kai

ده‌ها سال پس از مسابقه کاراته در تمام دره ۱۹۸۴، دانیل لاروسو و جانی لارنس میانسال، دوباره خود را رقیب هنرهای رزمی می‌بینند.

باکس دانلود سریال

محتوا بازبینی شده و مناسب تماشا با خانواده می باشد

درباره سریال کبرا کای ، Cobra Kai

دانلود سریال کبرا کای Cobra Kai 2018-2023

سی سال پس از آخرین رویارویی آنها در مسابقات کاراته دره 1984، جانی لارنس به عنوان یک صنعتگر بیکار که توسط زندگی تلف شده اش تسخیر شده است، در نهایت به سر می برد. با این حال، زمانی که جانی، میگل را از دست شکنجه‌گران نجات می‌دهد، به او الهام می‌شود تا دوجو بدنام کبرا کای را دوباره راه‌اندازی کند. با این حال، این احیای زندگی او و سوء تفاهم های مرتبط، متوجه می شود که جانی رقابت قدیمی خود را با دنیل لاروسو، تاجر موفقی که ممکن است خوشبختانه ازدواج کرده است، دوباره آغاز کند، اما از زمان مرگ استادش، آقای میاگی، تعادل اساسی را در زندگی از دست داده است. حتی زمانی که این ضدیت تند می‌شود، خود را در زیر دستان آنها منعکس می‌کند، زیرا میگل و رفقایش به تدریج توسط فلسفه اوباش کبرا کای مسموم می‌شوند. در همین حال، در حالی که سامانتا، دختر دانیل، خود را در میانه این درگیری در میان دوستان دروغین می‌بیند، رابی، پسر بدجنس جانی، ناخواسته خود را می‌بیند که زیر بال دانیل قرار می‌گیرد و به شیوه‌هایی که شایسته آقای میاگی است، شکوفا می‌شود.

دانلود سریال خارجی جدید کبرا کای از همراه مووی

سریال کبرا کای محصول سال 2018 کشور آمریکا در ژانر اکشن و کمدی و درام میباشد. کبرا کای توسط Jon Hurwitz و Hayden Schlossberg کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Ralph Macchio و William Zabka و Courtney Henggeler در آن ایفای نقش کرده اند.

نظرات کاربران

نظر شما چیست؟