دانلود فیلم های بهترین فیلم های استاپ موشن

کابوس پیش از کریسمس

آیا فیلم هالووین است؟ آیا این یک فیلم کریسمس است؟ بحث ادامه دارد اما یک چیز قطعی است: «کابوس پیش از کریسمس» یک فیلم کلاسیک استاپ‌موشن محبوب است. بر اساس داستانی از تیم برتون و کارگردانی هنری سلیک، «کابوس پیش از کریسمس» استانداردی را برای انیمیشن‌های استاپ‌موشن مدرن تعیین کرد که منجر به ساخت چندین فیلم در این فهرست شد. کارگردانی سلیک همراه با لحن صدای برتون یک اثر کلاسیک ماندگار را به وجود آورد.

داستان جک، پادشاه کدو تنبل، پس از تلاشش برای تصاحب کریسمس پس از سقوط در بحرانی پیرامون نقشش به عنوان پادشاه شهر هالووین روایت می‌شود. انیمیشنی که سلیک در کنار تعدادی از موسیقی‌های کلاسیک از آن استفاده کرد، «کابوس پیش از کریسمس» را به فیلمی خاطره‌انگیز و موفق به عنوان انیمیشنی در سبک استاپ‌موشن تبدیل کرد.

کورالین

داستان ترسناک کودکانه نیل گیمن، کورالین، در سال 2009 توسط هنری سلیک به خوبی اقتباس شد (که، همانطور که تا به حال مشخص است، شاید استاد انیمیشن استاپ‌موشن است که شاید تنها توسط آردمن انیمیشن بهترین شده است). سلیک و لایکا برای ساختن یک فیلم استاپ‌موشن تأثیرگذار با یکدیگر همکاری کردند که تماشاگران جوان و پیر را شگفت‌زده کرد. افسانه پریان و غم‌انگیز مدرن، کارولین را دنبال می‌کند که در پورتالی به دنیایی دیگر می‌رود، جایی که با «خانواده‌ی دیگر» خود ملاقات می‌کند. انیمیشن استاپ‌موشن استفاده شده توسط لایکا و سلیک به خوبی حق مطلب را درباره‌ی داستان ترسناکِ گیمن ادا می‌کند.

جیمز و هلو غول‌پیکر

دومین اثر سلیک، جیمز و هلو غول پیکر، اقتباسی از کتاب کلاسیک کودکان نوشته رولد دال بود. پیش از این‌که سلیک و دیزنی در نهایت حق تولید فیلم را به دست آورند، استودیوها و کارگردانان مختلف به دنبال این کتاب بودند. یکی از مسائل اصلی داستان عجیب و غریبی بود که تولید آن را روی پرده سخت می‌کرد. با این حال، سلیک موفق شد داستانی جذاب بسازد که تا حد زیادی از طریق استاپ‌موشن محقق شد، در حالی که کتاب با یک محیط اکشن زنده به پایان می‌رسد.

این داستان آقای فاکس (جورج کلونی) و روش‌های وحشیانه‌اش در جوجه‌کشی، خوردن بوقلمون و نوشیدن آب سیب، ماجراجویی‌های شبانه و غریزی است. او باید روزهای وحشی خود را پشت سر بگذارد و کاری را که پدران بهترین انجام می دهند انجام دهد: مسئولیت پذیر باشد. او بیش از حد سرکش است. او بیش از حد وحشی است. او قصد دارد “فقط یک حمله دیگر” را به سه نفر از بدترین و بدترین کشاورزان یعنی والتر بوگیس (رابین هورلستون)، ناتان بانس (هوگو گینس) و فرانکلین بین (سر مایکل گامبون) امتحان کند. این داستان عبور از مرز مسئولیت های خانوادگی و ماجراجویی نیمه شب و دوستی ها و بیداری های این زندگی روستایی است که توسط آقای فاکس فوق العاده و دوستانش زندگی می کنند.

در اواسط دهه 1970، یک دختر 8 ساله استرالیایی خانه دار و بی دوست، نامی را از دفترچه تلفن منهتن انتخاب می کند و به او می نویسد. او شامل یک تخته شکلات است. او مری دینکل، تنها فرزند یک مادر الکلی و پدری پریشان است. او مکس هوروویتز، مردی چاق مبتلا به آسپرگر است که به تنهایی در نیویورک زندگی می کند. او می نویسد، با شکلات. بدین ترتیب یک مکاتبه 20 ساله آغاز می شود که با اقامت در یک پناهگاه و چند سوء تفاهم قطع می شود. مری عاشق همسایه‌ای می‌شود، برای برداشتن خال مادری پول پس‌انداز می‌کند و با از دست دادن مقابله می‌کند. مکس با یک همسایه دوستی دارد، سعی می کند وزن خود را کنترل کند و در نهایت به شغل رویایی دست می یابد. آیا این دو هرگز رو در رو ملاقات خواهند کرد؟

مایکل استون، نویسنده ای که در خدمات مشتری تخصص دارد، مردی است که قادر به تعامل عمیق با افراد دیگر نیست. حساسیت کم او به هیجان و بی علاقگی از او مردی با زندگی تکراری از دیدگاه خودش ساخته بود. اما، هنگامی که او به یک سفر کاری رفت، با یک غریبه آشنا شد – یک غریبه فوق العاده، که به آرامی تبدیل به درمانی برای دیدگاه منفی او به زندگی شد که احتمالاً زندگی روزمره او را تغییر می دهد.

کوبو در یک دهکده کوچک کنار ساحل زندگی آرام و عادی دارد تا اینکه روحی از گذشته با شروع مجدد یک انتقام گیری قدیمی زندگی او را زیر و رو می کند. این باعث ایجاد انواع ویرانی می شود زیرا خدایان و هیولاها کوبو را تعقیب می کنند که برای زنده ماندن باید یک زره جادویی را پیدا کند که زمانی توسط پدر مرحومش، یک جنگجوی افسانه ای سامورایی پوشیده شده بود.

بهترین فیلم های استاپ موشن