دانلود فیلم های بهترین کمدی های ترسناک 2022

هنگامی که یک تیم از مزدوران در شب کریسمس به یک مجتمع خانوادگی ثروتمند نفوذ می کنند و همه افراد را به گروگان می گیرند، تیم برای یک جنگجوی غافلگیرکننده آماده نیست: بابانوئل در زمین است، و او می خواهد نشان دهد که چرا این نیک قدیس نیست.

یک شخصیت اینترنتی شرمسار تلاش می کند تا با پخش زنده یک شب به تنهایی در خانه ای جن زده طرفداران خود را به دست آورد. اما هنگامی که او به طور تصادفی یک روح انتقام جو را عصبانی می کند، رویداد بزرگ بازگشت او به یک مبارزه واقعی برای زندگی اش تبدیل می شود.

در شهر برای مصاحبه شغلی، زن جوانی اواخر شب به محل اجاره Airbnb خود می رسد و متوجه می شود که خانه به اشتباه دوبار رزرو شده است و مردی غریبه قبلاً در آنجا اقامت دارد. بر خلاف قضاوت بهتر او، تصمیم می گیرد به هر حال شب بماند، اما به زودی متوجه می شود که در خانه خیلی بیشتر از مهمان خانه دیگر ترس وجود دارد.

FRESH نوآ (دیزی ادگار-جونز) را دنبال می کند که استیو جذاب (سباستین استن) را در یک فروشگاه مواد غذایی ملاقات می کند و – با توجه به ناامیدی او از برنامه های دوستیابی – از فرصت استفاده می کند و شماره خود را به او می دهد. پس از اولین قرار ملاقات آنها، نوآ مورد ضرب و شتم قرار می گیرد و دعوت استیو را برای یک تعطیلات آخر هفته رمانتیک می پذیرد. فقط به این نتیجه رسید که دلسوز جدید او برخی اشتهای غیرعادی را پنهان کرده است.

مانند فیلم اصلی 25 سال پیش، یک دختر نوجوان بامزه تنها در خانه است که تلفن زنگ می‌زند. مردی می خواهد با او بازی کند. با تهدید به کشتن بهترین دوستش، تارا مجبور به بازی می شود. او به سختی از چاقو زدن مهاجم نقابدار چهره شبح جان سالم به در می برد. خواهر 5 ساله او، سام (آنتا)، که در 18 سالگی به دلیل مشکلات روانی خانه را ترک کرد، دوست پسر سام و دوستان دبیرستانی تارا او را در بیمارستان ملاقات می کنند. بعداً در یک بار، مردی دوستان را تحریک می کند و بعداً توسط Ghostface در بیرون در پارکینگ مورد حمله قرار می گیرد. سام در بیمارستان از او تماس گرفت و سپس ناموفق به او حمله کرد. او بعداً رازهای خانوادگی را برای خواهرش فاش می کند. سم با یکی از قربانیان اصلی، دیویی، برای کمک تماس می گیرد. او به دو قربانی اصلی دیگر، سیدنی پرسکات و گیل وترز، درباره بازگشت Ghostface هشدار می دهد. Ghostface کیست؟ چند نفر دیگر باید بمیرند؟

بهترین کمدی های ترسناک 2022