دانلود فیلم های فیلم های جذاب دیوید فینچر

مگ آلتمن به تازگی طلاق گرفته و دخترش سارا خانه جدیدی در نیویورک خریده اند. در گردش خود در اطراف عمارت، آنها با اتاق وحشت روبرو می شوند. اتاقی به قدری امن، که هیچ کس نمی تواند وارد شود. وقتی سه سارق وارد اتاق می شوند، مگ به سمت اتاق وحشت حرکت می کند. اما تمام مشکلات او به همین جا ختم نمی شود. جنایتکاران می دانند که او کجاست، و آنچه در خانه بیش از همه نیاز دارند در همان اتاق است

در یک شب پاییزی در سال 2003، مارک زاکربرگ، نابغه برنامه نویسی کامپیوتر و کارشناسی دانشگاه هاروارد، پشت کامپیوتر خود می نشیند و با حرارت شروع به کار روی یک ایده جدید می کند. در خشم وبلاگ نویسی و برنامه نویسی، آنچه در اتاق خواب او آغاز می شود به زودی به یک شبکه اجتماعی جهانی و انقلابی در ارتباطات تبدیل می شود. تنها شش سال و 500 میلیون دوست بعد، مارک زاکربرگ جوان ترین میلیاردر تاریخ است… اما برای این کارآفرین، موفقیت هم به مشکلات شخصی و هم به مشکلات قانونی منجر می شود.

الن ریپلی (سیگورنی ویور) تنها بازمانده ای است که در فیورینا 161، یک زمین بایر تاریک که در آن زندانیان سابق زندان حداکثر امنیتی سیاره زندگی می کنند، سقوط می کند. یک بار دیگر، ریپلی باید با شک و تردید و بیگانه روبرو شود که زندانیان و نگهبانان را شکار می کند. ریپلی بدون سلاح یا تکنولوژی مدرن، مردان را به نبرد با موجودی وحشتناک هدایت می کند.

فیلمی درباره شکار ناامیدانه دو کارآگاه قتل (مورگان فریمن و برد پیت) برای یک قاتل زنجیره ای که جنایات خود را به عنوان تبرئه جهل جهان از هفت گناه مرگبار توجیه می کند. این فیلم ما را از بقایای شکنجه‌شده یک قربانی به قربانی بعدی می‌برد در حالی که «جان دو» (کوین اسپیسی) جامعه‌گرا برای کارآگاهان سامرست و میلز موعظه می‌کند – یک گناه در یک زمان. گناه Gluttony در درجه اول قرار می گیرد و ظرفیت وحشتناک قاتل به صورت گرافیکی در لحن تاریک و آرام مشخصه فیلم نوآر نشان داده می شود. سامرست باتجربه و فرهیخته اما خسته، هفت گناه مرگبار را در تلاش برای درک شیوه عمل قاتل تحقیق می کند، در حالی که کارآگاه میلز روشن اما سبز و تکانشی (پیت) تلاش های او برای ورود به ذهن یک قاتل را مسخره می کند.

یک راوی اول شخص بی نام (ادوارد نورتون) در گروه های حمایتی شرکت می کند تا حالت عاطفی خود را تحت الشعاع قرار دهد و حالت بی خوابی خود را تسکین دهد. هنگامی که او با مارلا (هلنا بونهام کارتر)، یکی دیگر از شرکت کنندگان جعلی گروه های پشتیبانی آشنا می شود، به نظر می رسد زندگی او کمی قابل تحمل تر می شود. با این حال هنگامی که او خود را با تایلر (برد پیت) مرتبط می کند، به یک باشگاه مبارزه زیرزمینی و طرح ساخت صابون کشیده می شود. این دو مرد با هم از کنترل خارج می شوند و در رقابت برای عشق و قدرت درگیر می شوند.

به مناسبت پنجمین سالگرد ازدواجش، نیک دان گزارش می دهد که همسرش، امی، ناپدید شده است. تحت فشار پلیس و جنون رسانه ای فزاینده، پرتره نیک از یک اتحادیه سعادتمندانه شروع به فرو ریختن می کند. به زودی دروغ‌ها، فریب‌ها و رفتارهای عجیب او باعث می‌شود همه همین سوال سیاه را بپرسند: آیا نیک دان همسرش را کشت؟

یک قاتل زنجیره‌ای در منطقه خلیج سانفرانسیسکو با نامه‌ها و پیام‌های مرموز خود پلیس را مورد تمسخر قرار می‌دهد. ما بازرسان و گزارشگران را در این روایت خیالی از پرونده واقعی دهه 1970 دنبال می کنیم که آنها به دنبال قاتل می گردند و در مورد پرونده وسواس پیدا می کنند. بر اساس کتاب رابرت گریسمیت، تمرکز فیلم بر زندگی و حرفه کارآگاهان و روزنامه نگاران است.

شخصیت های جذاب دیوید فینچر