خلاصه داستان فیلم فاخته های میدویچ ، The Midwich Cuckoos

یک دهکده کوچک در انگلستان برای یک روز کامل تحت تسلط حضور بیگانگان است. پس از بیدار شدن، مشخص شد که زنان زیادی در شهر باردار هستند.

باکس دانلود سریال

محتوا بازبینی شده و مناسب تماشا با خانواده می باشد

تیزر ها و تریلر های فیلم فاخته های میدویچ ، The Midwich Cuckoos
تریلر سریال فاخته های میدویچ

درباره فیلم فاخته های میدویچ ، The Midwich Cuckoos

دانلود سریال فاخته های میدویچ The Midwich Cuckoos 2022 زیرنویس فارسی چسبیده

میدویچ، یک شهر کوچک برای رفت و آمدهای انگلیسی، لیبرال و آرزومند است و خانواده‌ها و خیابان‌های مرفه جمعیت دارد. جایی که هیچ اتفاق خاصی نمی افتد – یعنی تا ساعت های گرگ و میش یک روز تابستانی که گوشه ای خواب آلود از میدویچ در وحشت فرو می رود. مردم بدون هشدار و بدون دلیل روی پاهای خود از حال می روند. هر کس بخواهد وارد شود به همان سرنوشت دچار می شود. و هیچ کس نمی تواند دلیل آن را بفهمد. هنگامی که خاموشی مرموز برطرف می شود، زندگی برای افراد آسیب دیده به حالت عادی باز می گردد – به جز هر زن در سن باروری در داخل منطقه به طور ناگهانی و غیرقابل توضیحی باردار شده باشد. همانطور که اخبار منتشر می شود و تنش ها در حال جوشیدن هستند، این وظیفه روان درمانگر با استعداد دکتر سوزانا زلابی (کیلی هاوز) است که به حمایت از افراد آسیب دیده کمک کند. دختر خود سوزانا، کاسی (سینوو کارلسن)، باردار شده است و سوزانا نگرانی عمیقی در مورد اینکه چه کسی، یا چه چیزی پشت این پدیده است، دارد. افسر محلی DCI Paul Haynes (مکس بیزلی) وظیفه حفظ نظم را بر عهده دارد، اما همه آنها نمی دانند، یک نیروی وحشتناک در میدویچ در حال ساخت است. این کودکان – انگل‌های بالقوه – تحت عشق و مراقبتی که خانواده‌هایشان به آنها می‌دهند، شکوفا می‌شوند. این بچه ها چه کسانی هستند؟ و آنها چه می خواهند؟

دانلود سریال جدید فاخته های میدویچ از همراه مووی

سریال فاخته های میدویچ محصول سال 2022 کشور انگلستان در ژانر درام و ترسناک و رمزآلود میباشد. فاخته های میدویچ توسط Alice Troughton کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Ukweli Roach و Aisling Loftus و Georgia Thorne در آن ایفای نقش کرده اند.

نظرات کاربران

نظر شما چیست؟