7.3

خلاصه داستان فیلم فرار مرغی ظهور ناگت ، Chicken Run Dawn of the Nugget

جینجر پس از فرار از مزرعه تویدی، پناهگاه جزیره ای آرام برای کل گله پیدا کرده است. اما در سرزمین اصلی، تمام جوجه‌ها با تهدید جدیدی روبرو می‌شوند و جینجر و تیمش تصمیم می‌گیرند وارد آن شوند.

تیزر ها و تریلر های فیلم فرار مرغی ظهور ناگت ، Chicken Run Dawn of the Nugget
تریلر انیمیشن فرار مرغی ظهور ناگت

درباره فیلم فرار مرغی ظهور ناگت ، Chicken Run Dawn of the Nugget

شرح داستان انیمیشن فرار مرغی ظهور ناگت

پس از موفقیت در فرار از مزرعه تویدی به یک شیوه جسورانه و ریسکآمیز، جینجر و تیمش مکان ایدهآل خود را کشف کردند، یک جزیره آرامشبخش که تمام گله میتوانند در آنجا به راحتی زندگی کنند، بدون هیچ ریسکی از رسیدن آسیب سوی انسانها. و با ورود دختر جدید جینجر و راکی(مولی)، به نظر میرسد که پایان رویای جینجر در نهایت به حقیقت پیوسته است. با این حال، تمام جمعیت مرغان در حال حاضر با یک خطر تهدیدآمیز و جدید در سرزمینشان،توسط یک دشمن آشنا روبهرو شدهاند.جینجر و تیمش با اراده برای حفظ آزادی خود، حتی اگر به معنای تهدید جانشان باشد،به مبارزه میپردازند.

درباره انیمیشن فرار مرغی ظهور ناگت Chicken Run Dawn of the Nugget 2023

انیمیشن جدید فرار مرغی ظهور ناگت توسط کشور انگلستان و آمریکا و فرانسه به کارگردانی Sam Fell در سال 2023 به تولید رسیده است این فیلم توانسته از نگاه کاربران در وبسایت IMDB امتیاز 7.3 را به خود اختصاص دهد.در فیلم Chicken Run Dawn of the Nugget 2023 ستارگانی همچون Thandiwe Newton و Zachary Levi و Bella Ramsey به ایفای نقش پرداخته اند. شما قادر خواهید بود که به منظور دانلود فیلم معرفی شده از هریک از کیفیت های 480 و 720 و 1080 به همراه زیرنویس فارسی چسبیده، زبان اصلی یا دوبله فارسی اقدام کنید. همچنین امکان تماشای آنلاین محتوا به صورت رایگان فراهم شده است.

نظرات کاربران

نظر شما چیست؟