خلاصه داستان فیلم خیزش سرباز پیاده 5 ، Rise of the Footsoldier Origins

داستان اصلی این است که چگونه تاکر، رولفی و پت تیت با هم متحد می شوند تا شرکت خود را تشکیل دهند.

درباره فیلم خیزش سرباز پیاده 5 ، Rise of the Footsoldier Origins

شرح داستان فیلم خیزش سرباز پیاده 5

داستان چگونگی اتحاد تاکر، رولفی و پت تیت برای تشکیل شرکت خود.

درباره فیلم خیزش سرباز پیاده 5 Rise of the Footsoldier Origins 2021

<pفیلم جدید خیزش سرباز پیاده 5 توسط کشور انگلستان به کارگردانی Nick Nevern در سال 2021 به تولید رسیده است این فیلم توانسته از نگاه کاربران در وبسایت IMDB امتیاز 5.8 را به خود اختصاص دهد.در فیلم Rise of the Footsoldier Origins 2021 ستارگانی همچون Craig Fairbrass و Vinnie Jones و Keith Allen به ایفای نقش پرداخته اند. شما قادر خواهید بود که به منظور دانلود فیلم معرفی شده از هریک از کیفیت های 480 و 720 و 1080 به همراه زیرنویس فارسی چسبیده، زبان اصلی یا دوبله فارسی اقدام کنید. همچنین امکان تماشای آنلاین محتوا به صورت رایگان فراهم شده است.,

بررسی و توضیحات کامل کاربران درباره فیلم Rise of the Footsoldier Origins

پیش درآمدی که 15 سال پس از نسخه اصلی منتشر شد. با این حال، همان افراد را دارد، شخصیت‌ها همان نقش ها را بازی می‌کنند و این نشان می‌دهد که درک بازه زمانی چقدر گیج‌کننده است و از آنجا با گسترش داستان در حال تغییر خطوط داستانی از دیگر فیلم‌های مجموعه، وضعیت بدتر می‌شود.

10/10 بررسی باید جعلی باشد. من عاشق سریال ROTF هستم. بعد از 18 ماه برای اولین بار به سینما رفت. فیلم خسته کننده بود. وینی جونز جایی در این فیلم نداشت. کاراکترها همگی در اواسط دهه 50 خود بودند و نقش افراد 30 ساله را بازی می کردند. صحنه شکنجه وحشیانه اما خنده دار بود. تنها چیزی که از فیلم به یاد دارم، شخصیت پت و 1 پانچ بی پایان است که به مردم می گوید “حالا gwon fck off” را انجام دهند.

اگر دوست دارید C Bomb به مدت 5 دقیقه به Evey انداخته شود و خشونت زیاد باشد، این ممکن است فنجان چای شما باشد، اما این مال من نیست. این کمی شبیه یک فیلم پورن شکنجه است، مانند سریال Saw. فقط افزایش “هیجان” در هزینه داستان. باز هم چیز دیگری که از من لذت نمی برد.

نظرات کاربران

نظر شما چیست؟