خلاصه داستان فیلم پاندای کونگ فو کار ، Kung Fu Panda

در کمال تعجب همه، از جمله خود او، پو، یک پاندای چاق، به عنوان محافظ دره صلح انتخاب می شود. شایستگی او به زودی آزمایش خواهد شد زیرا دشمن سرسخت دره در راه است.

درباره فیلم پاندای کونگ فو کار ، Kung Fu Panda

شرح داستان انیمیشن پاندای کونگ فو کار

«پو» پاندایی چاق و عاشق کونگ فو است. پدرش یک آشپز است و طبق رسم های قدیمی پسر باید همان شغل پدر را ادامه دهد ولی پو هیچ تمایلی به دنبال کردن شغل پدرش ندارد. استاد «اوگوای» دوست قدیمی استاد چیفو است. استاد اوگوای خواب می بیند که «تای لونگ» (شاگرد سابق استاد چیفو که ببری بسیار قوی و شیطانی و در زندان به سر می برد) از زندان بازگشته و هیچ کس قدرت مقابله با او را ندارد جز جنگجوی اژدها. اتفاقا خواب او درست تعبیر شد و تای لونگ توانست از بزرگترین زندان چین فرار کند. روزی که قرار است مسابقه بین پنج شاگرد استاد «چیفو» برگزار شود تا جنگجوی اژدها مشخص شود، پو کاملا اتفاقی وارد محل مسابقه می شود و استاد اوگوای او را به عنوان حریف اژدها معرفی می کند. پو که حتی نمی تواند از شدت چاقی نوک پای خود را نگاه کند باید تای لونگ ببر خبیث را شکست دهد.

درباره انیمیشن پاندای کونگ فو کار Kung Fu Panda 2008

انیمیشن جدید پاندای کونگ فو کار توسط کشور آمریکا و انگلستان به کارگردانی Mark Osborne و John Stevenson در سال 2008 به تولید رسیده است این فیلم توانسته از نگاه کاربران در وبسایت IMDB امتیاز 7.6 را به خود اختصاص دهد.در فیلم Kung Fu Panda 2008 ستارگانی همچون Jack Black و Ian McShane و Angelina Jolie به ایفای نقش پرداخته اند. شما قادر خواهید بود که به منظور دانلود فیلم معرفی شده از هریک از کیفیت های 480 و 720 و 1080 به همراه زیرنویس فارسی چسبیده، زبان اصلی یا دوبله فارسی اقدام کنید. همچنین امکان تماشای آنلاین محتوا به صورت رایگان فراهم شده است.

نظرات کاربران

نظر شما چیست؟