خلاصه داستان فیلم پیپا ، Pippa

یک کاپیتان جوان ارتش هند از هنگ 45 سواره نظام که فرماندهی تانک جنگی آبی خاکی PT-76 را برعهده دارد، در حالی که او و دو خواهر و برادرش برای آزادسازی بنگلادش در جنگ هند و پاکستان در سال 1971 می جنگند، دست به اقدامات خاصی میزند...

درباره فیلم پیپا ، Pippa

پیپا (2023) یک فیلم جنگی در سبک زندگی‌نامه‌ای هندی محصول سال 2023 است که بر اساس زندگی کاپیتان بلرام سینگ مهتا از هنگ ۴۵ سواره نظام هند است که به همراه خواهر و برادرش در جبهه شرقی در طول جنگ هند و پاکستان ۱۹۷۱ جنگیدند. این فیلم اقتباسی از خاطرات جنگی سرتیپ بلرام سینگ مهتا، “چفی‌های سوزان” است.

داستان فیلم در مورد جوانی به نام بلرام سینگ مهتا است که در یک خانواده نظامی در هند بزرگ می‌شود. او از کودکی آرزو داشت که یک سرباز باشد و به کشورش خدمت کند. در سال 1971، بلرام به عنوان یک افسر جوان در ارتش هند به خدمت می‌پیوندد. اندکی پس از آن، جنگ هند و پاکستان آغاز می‌شود. بلرام به همراه خواهر و برادرش به جبهه شرقی اعزام می‌شود تا در جنگ علیه پاکستان شرکت کند.

بلرام و همرزمانش در طول جنگ با سختی‌های زیادی روبرو می‌شوند. آنها باید در برابر دشمنان خود بجنگند و در عین حال از جان مردم غیرنظامی نیز محافظت کنند. بلرام در طول جنگ شجاعت و فداکاری زیادی نشان می‌دهد و نقش مهمی در پیروزی هند در جنگ ایفا می‌کند.

پیپا یک فیلم حماسی و پرکشش است که داستان واقعی یک قهرمان ملی هند را روایت می‌کند. این فیلم با بازی خوب بازیگران، کارگردانی پرتنش و داستان جذاب، مورد تحسین قرار گرفته است.

نظرات کاربران

نظر شما چیست؟