خلاصه داستان فیلم مردن برای یک دلار ، Dead for a Dollar

این فیلم درباره یک شکارچی فضل معروف است که با دشمن قسم خورده خود، یک قمارباز حرفه ای و قانون شکنی که سال ها قبل به زندان فرستاده بود، برخورد می کند.

درباره فیلم مردن برای یک دلار ، Dead for a Dollar

دانلود فیلم مردن برای یک دلار Dead for a Dollar 2022 دوبله فارسی و زیرنویس فارسی چسبیده

این فیلم درباره یک شکارچی فضل معروف است که با دشمن قسم خورده خود، یک قمارباز حرفه ای و قانون شکنی که سال ها قبل به زندان فرستاده بود، برخورد می کند.

دانلود فیلم جدید مردن برای یک دلار از همراه مووی

فیلم مردن برای یک دلار محصول سال 2022 کشور کانادا و آمریکا در ژانر هیجان انگیز و وسترن میباشد. مردن برای یک دلار توسط Walter Hill کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Rachel Brosnahan و Willem Dafoe و Christoph Waltz در آن ایفای نقش کرده اند

نظرات کاربران

حامد:

6 شهریور 1402 | 09:30

این فیلم تفسیری آرمانی از فضای رها شدۀ "بین سطور" در متن قانون است. آنجا که یه جایزه بگیر خوشنام ماموریتی را بر عهده می گیرد، اما در میانۀ راه دچار دگرگونی می شود. زمانی که می بیند چگونه آشکارا افرادی سودجو و قانون شکن با سوء استفاده از خلا قانون به اهداف پلید خود دست می یابند. یک سیاست باز پولدار که سودای شهرت و مقام به سر دارد و تا گردن در منجلاب فساد فرو رفته، و یک خلافکار رها شده از حبس که فکر انتقام از مجری قانون را در سر می پروراند. و در نهایت جایزه بگیری که انجام وظیفه را سرلوحه قرار داده و زنی که از همسر کلاهبردار و فاسق خود می گریزد. در چرخشی خردورزانه، جایزه بگیر از زن درمانده حمایت می کند و این نقطه پایانی است بر داستان سراسر ستم و زورگویی سرکرده باند خلافکاران. شخصیت پردازی بد نیست، گرچه از چهرهای شناخته شده ای در فیلم استفاده شده اما برخی از اجراها خالی از ضعف نیست. فیلمنامه روان و قابل فهم هست اما بهتر از آن موسیقی متن و آهنگ های پایانی است که زیبا و تاثیر گذار است. فیلم خوبیه. مثبت دادم. تنها یک نکته باقی است و آن هم عنوان "شکارچی فضل" است که باشتباه بجای واژۀ "جایزه بگیر" بکار رفته. با تشکر از همراه مووی!

نظر شما چیست؟