خلاصه داستان فیلم اشکال تحقیق تونس ، Ashkal The Tunisian Investigation

زمانی که جسد یک سرایدار در باغ‌های کارتاژ، محله‌ای جدید که ساختمان‌های مدرن با مکان‌های متروکه و زمین‌های بایر در کنار هم قرار گرفته‌اند، در وسط یک محل ساخت‌وساز پیدا می‌شود، تحقیقاتی را دنبال می‌کند.

تیزر ها و تریلر های فیلم اشکال تحقیق تونس ، Ashkal The Tunisian Investigation
تریلر فیلم اشکال تحقیق تونس

درباره فیلم اشکال تحقیق تونس ، Ashkal The Tunisian Investigation

دانلود فیلم اشکال تحقیق تونس Ashkal The Tunisian Investigation 2022

در باغ های کارتاژ در تونس ساخت و سازی که توسط رژیم سابق آغاز شده بود، در اوایل انقلاب متوقف شد. دو پلیس به نام های فاطما و باتال جسدی سوخته را در یکی از این زمین ها پیدا می کنند. همانطور که ساخت و ساز به آرامی از سر گرفته می شود، آنها شروع به بررسی این پرونده مرموز می کنند. وقتی این رویداد تکرار می شود، تحقیقات وارد مرحله ای گیج کننده می شود.

دانلود فیلم جدید اشکال تحقیق تونس از همراه مووی

فیلم اشکال تحقیق تونس محصول سال 2022 کشور فرانسه و تونس و قطر در ژانر جنایی و درام و هیجان انگیز میباشد. اشکال تحقیق تونس توسط Youssef Chebbi کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Fatma Oussaifi و Mohamed Grayaâ و Rami Harrabi در آن ایفای نقش کرده اند.

نظرات کاربران

حامد:

30 مرداد 1402 | 21:57

خودسوزی های مرموز و پی در پی در درون و اطراف یک مجتمع ساختمانی. پلیسی اهل خانواده که با فردی ناشناس در یک مسجد ارتباطی گمان برانگیز دارد. پلیسی دیگر که جستجو گر است. پیکرهایی سوخته که تصاویرشان نقشبند دیوار اتاق تجسس می شود. نشانه هایی از نفوذ افراد فاسد در ماجرای ساخت و ساز مجتمع، و سردرگمی پلیس در کشف راز پنهان این خودسوزی ها. احتمالا راوی در پی آن بوده است تا میان بنیادگرایان مسجد نشین با این خودسوزی ها و اتفاقاتی که سلسله وار پس یک خودسوزی در کشور تونس رخ داد و منجر به برافروختن شعله های انقلاب تونس گردید ارتباط برقرار کند. با این وجود بطور مستقیم هیچ اشاره ای در سراسر فیلم به این موضوع نشده است. اما در پایان، وقتی که پلیس زن خود شاهد خودسوزی دسته جمعی افراد برهنه در آتشی بزرگ بود دیگر برای او تردیدی باقی نماند که اقدام قربانیان خودخواسته و با برنامۀ قبلی صورت گرفته است. اصل داستان تکان دهنده و هولناک هست. برای افرادی که به سینمای دلهره و درام علاقه دارن گزینه خوبی هست. با تشکر از همراه مووی!

حامد:

30 مرداد 1402 | 21:32

خودسوزی های مرموز و پی در پی در درون و اطراف یک مجتمع ساختمانی. پلیسی اهل خانواده که با فردی ناشناس در یک مسجد ارتباطی گمان برانگیز دارد. پلیسی دیگر که جستجو گر است. پیکرهایی سوخته که تصاویرشان نقشبند دیوار اتاق تجسس می شود. نشانه هایی از نفوذ افراد فاسد در ماجرای ساخت و ساز مجتمع، و سردرگمی پلیس در کشف راز پنهان این خودسوزی ها. احتمالا راوی در پی ایجاد پیوند میان بنیادگرایان مسجد نشین با این خودسوزی ها و اتفاقاتی که پس یک خودسوزی در کشور تونس سلسله وار رخ دا منجرانقلاب تونس

نظر شما چیست؟