خلاصه داستان سریال جوجوتسو کایسن ، Jujutsu Kaisen

پسری طلسم نفرین شده -انگشت دیو- را می بلعد و خودش ملعون می شود. او وارد مدرسه یک شمن می شود تا بتواند سایر اعضای بدن شیطان را پیدا کند و در نتیجه خود را جن گیری کند.

باکس دانلود سریال

محتوا بازبینی شده و مناسب تماشا با خانواده می باشد

درباره سریال جوجوتسو کایسن ، Jujutsu Kaisen

درباره فیلم جوجوتسو کایسن

سریال جوجوتسو کایسندر سال Array توسط کشور ژاپن ساخته شده است. این فیلم در ژانر انیمیشن و اکشن و ماجراجویی به تولید رسیده است. سریال جوجوتسو کایسن توسط Seong-Hu Park و Yui Umemoto کارگردانی شده و از جکله بازیگرانی که در ان ایفای نفش کرده اند می توان به Junya Enoki و Yuma Uchida و Yûichi Nakamura اشاره کرد. سریال Jujutsu Kaisen توانسته است در وبسایت رسیم IMDB امتیاز از 10 را به خود اختصاص دهد

دانلود سریال جوجوتسو کایسن Jujutsu Kaisen 2020

یوجی ایتادوری، یک نوجوان خوش قلب، برای سرگرمی به باشگاه مخفی مدرسه خود می پیوندد، اما متوجه می شود که اعضای آن جادوگران واقعی هستند که می توانند انرژی بین موجودات را برای استفاده خود دستکاری کنند. او در مورد طلسم نفرین شده – انگشت سوکونا، یک دیو – و هدف قرار گرفتن آن توسط موجودات نفرین شده دیگر می شنود. یوجی برای محافظت از دوستانش انگشت خود را می خورد و در نهایت میزبان سوکونا می شود. با این حال، یوجی متوجه می شود که جادو را به ارث برده است و می تواند این قدرت را بدون دخالت سوکونا کنترل کند. او به کالج فنی جادوی متروپولیتن توکیو می‌پیوندد تا تمام انگشتان سوکونا را مصرف کند، که باعث می‌شود جن‌گیری کاملی رخ دهد که او را آزاد می‌کند.

نظرات کاربران

نظر شما چیست؟