خلاصه داستان فیلم شاتر ، Shutter

یکی از فوق العاده ترین فیلم های ترسناک می باشد. داستان از جایی شروع می شود که در عکس های باقی مانده از یک دختر چهره او تار و درهم می باشد.... . عکاسی جوان در پی کشف این سوال راهی می شود. این فیلم از جمله فیلم های انتقامی سینمای وحشت هست.

درباره فیلم شاتر ، Shutter

شرح داستان فیلم شاتر

یکی از فوق العاده ترین فیلم های ترسناک می باشد. داستان از جایی شروع می شود که در عکس های باقی مانده از یک دختر چهره او تار و درهم می باشد…. . عکاسی جوان در پی کشف این سوال راهی می شود. این فیلم از جمله فیلم های انتقامی سینمای وحشت هست.

درباره فیلم شاتر Shutter 2004

دانلود فیلم جدید شاتر توسط کشور تایلند به کارگردانی Banjong Pisanthanakun و Parkpoom Wongpoom در سال 2004 به تولید رسیده است این فیلم توانسته از نگاه کاربران در وبسایت IMDB امتیاز 7 را به خود اختصاص دهد.در فیلم Shutter 2004 ستارگانی همچون Ananda Everingham و Natthaweeranuch Thongmee و Achita Sikamana به ایفای نقش پرداخته اند. شما قادر خواهید بود که به منظور دانلود فیلم معرفی شده از هریک از کیفیت های 480 و 720 و 1080 به همراه زیرنویس فارسی چسبیده، زبان اصلی یا دوبله فارسی اقدام کنید. همچنین امکان تماشای آنلاین محتوا به صورت رایگان فراهم شده است.

نظرات کاربران

نظر شما چیست؟