خلاصه داستان فیلم قرار با مرگ ، Appointment with Death

در حال حاضر اکثر ساکنان یک روستای کوچک کوهستانی مهاجرت کرده اند. از آنجا که همه افراد باقی مانده یکدیگر را می شناسند، بیشتر امور بین خودشان انجام می شود.

درباره فیلم قرار با مرگ ، Appointment with Death

شرح داستان فیلم قرار با مرگ

در حال حاضر اکثر ساکنان یک روستای کوچک کوهستانی مهاجرت کرده اند. از آنجا که همه افراد باقی مانده یکدیگر را می شناسند، بیشتر امور بین خودشان انجام می شود. پس از مرگ یکی از شکارچیان محلی پس از سقوط از جایگاه آهو، پلیس گئورگ تریشل و پلیس زن مارتینا شوبر به یک تصادف غم انگیز اعتقاد دارند. اما بعد معلوم می شود که یکی از… .

درباره فیلم قرار با مرگ Appointment with Death 2020

فیلم جدید قرار با مرگ توسط کشور اتریش و آلمان به کارگردانی Daniel Prochaska در سال 2020 به تولید رسیده است این فیلم توانسته از نگاه کاربران در وبسایت IMDB امتیاز 5.9 را به خود اختصاص دهد.در فیلم Appointment with Death 2020 ستارگانی همچون Jutta Fastian و Pia Hierzegger و Robert Stadlober به ایفای نقش پرداخته اند. شما قادر خواهید بود که به منظور دانلود فیلم معرفی شده از هریک از کیفیت های 480 و 720 و 1080 به همراه زیرنویس فارسی چسبیده، زبان اصلی یا دوبله فارسی اقدام کنید. همچنین امکان تماشای آنلاین محتوا به صورت رایگان فراهم شده است.

نظرات کاربران

نظر شما چیست؟