خلاصه داستان فیلم یتیم خانه ، The Orphanage

زنی خانواده خود را به خانه دوران کودکی خود که در گذشته یتیم خانه کودکان معلول بود، باز می گرداند. خیلی زود، پسرش شروع به برقراری ارتباط با یک دوست جدید نامرئی می کند.

درباره فیلم یتیم خانه ، The Orphanage

شرح داستان فیلم یتیم خانه

«لارا» که خودش یتیم بوده است، به همراه شوهرش سرپرستی یک پسر بی سرپرست را بر عهده می گیرد. او با خانواده اش در خانهای قدیمی که سابقا یتیم خانه بوده است، زندگی می کند. پسرش «سایمن» می گوید که پنج دوست نامرئی دارد، اما لارا فکر می کند که بخاطر قوه تخیل فعالش است که این حرفها را می زند. ماجرا زمانی جدی می شود که لارا پسربچه ای مرموز که ماسکی بر صورت دارد، را می بیند، و در همان زمان می فهمد سایمن ناپدید شده است. لارا حضور افرادی دیگر را در خانهاش احساس می کند و یک تیم فرا روان شناس را به آنجا می آورد تا راز این خانه را برملا سازند.

درباره فیلم یتیم خانه The Orphanage 2007

فیلم جدید یتیم خانه توسط کشور اسپانیا و مکزیک به کارگردانی J.A. Bayona در سال 2007 به تولید رسیده است این فیلم توانسته از نگاه کاربران در وبسایت IMDB امتیاز 7.4 را به خود اختصاص دهد.در فیلم The Orphanage 2007 ستارگانی همچون Belén Rueda و Fernando Cayo و Roger Príncep به ایفای نقش پرداخته اند. شما قادر خواهید بود که به منظور دانلود فیلم معرفی شده از هریک از کیفیت های 480 و 720 و 1080 به همراه زیرنویس فارسی چسبیده، زبان اصلی یا دوبله فارسی اقدام کنید. همچنین امکان تماشای آنلاین محتوا به صورت رایگان فراهم شده است.

نظرات کاربران

نظر شما چیست؟