6.0

خلاصه داستان فیلم شبی در موزه 2 نبرد اسمیتسونیان ، Night at the Museum Battle of the Smithsonian

لری دیلی، نگهبان امنیتی، به مؤسسه اسمیتسونیان نفوذ می کند تا جیدیا و اکتاویوس را که به اشتباه به موزه منتقل شده اند، نجات دهد.

درباره فیلم شبی در موزه 2 نبرد اسمیتسونیان ، Night at the Museum Battle of the Smithsonian

شرح داستان فیلم شبی در موزه 2 نبرد اسمیتسونیان

ماجرای فیلم ادامه قسمت اول (Night at the Museum 2006) است که حول و هوش اتفاقاتی است که در موزه اسمیتسونیان واشنگتن رخ میدهد .(بن استیلر) که بعد ازاتفاقات داستان اول از شهر خارج شده بعد از گذشت چند وقت به شهر بر میگرده و متوجه میشه که موزه قبلی تعطیل شده و تمام اشیاء عتیقه این موزه به موزه جدیدی در واشنگتن انتقال پیدا کرده . شخصیتهای جدید این قسمت ماجراهای جالب و خنده داری رو رقم میزنن که هر بیننده ای رو به خودش جلب میکنه …

درباره فیلم شبی در موزه 2 نبرد اسمیتسونیان Night at the Museum Battle of the Smithsonian 2009

فیلم جدید شبی در موزه 2 نبرد اسمیتسونیان توسط کشور آمریکا و کانادا به کارگردانی Shawn Levy در سال 2009 به تولید رسیده است این فیلم توانسته از نگاه کاربران در وبسایت IMDB امتیاز 6 را به خود اختصاص دهد.در فیلم Night at the Museum Battle of the Smithsonian 2009 ستارگانی همچون Ben Stiller و Owen Wilson و Amy Adams به ایفای نقش پرداخته اند. شما قادر خواهید بود که به منظور دانلود فیلم معرفی شده از هریک از کیفیت های 480 و 720 و 1080 به همراه زیرنویس فارسی چسبیده، زبان اصلی یا دوبله فارسی اقدام کنید. همچنین امکان تماشای آنلاین محتوا به صورت رایگان فراهم شده است.

نظرات کاربران

نظر شما چیست؟