خلاصه داستان فیلم الهه مهاجم ، Skanda The Attacker

وقتی خواهرش به کما می‌رود، مردی قسم می‌خورد که از مردان فاسدی که او را مجروح کرده‌اند انتقام بگیرد.

درباره فیلم الهه مهاجم ، Skanda The Attacker

شرح داستان دانلود فیلم الهه مهاجم Skanda The Attacker 2023 زیرنویس فارسی چسبیده الهه مهاجم

وقتی خواهرش به کما میرود، مردی قول میدهد از مردان فاسدی که او را مجروح کردهاند انتقام بگیرد.

درباره دانلود فیلم الهه مهاجم Skanda The Attacker 2023 زیرنویس فارسی چسبیده الهه مهاجم Skanda The Attacker 2023

دانلود فیلم هندی جدید الهه مهاجم توسط کشور هندوستان به کارگردانی Boyapati Srinu در سال 2023 به تولید رسیده است این فیلم توانسته از نگاه کاربران در وبسایت IMDB امتیاز 4.4 را به خود اختصاص دهد.در فیلم Skanda The Attacker 2023 ستارگانی همچون Ram Pothineni و Sreeleela و Saiee Manjrekar به ایفای نقش پرداخته اند. شما قادر خواهید بود که به منظور دانلود فیلم معرفی شده از هریک از کیفیت های 480 و 720 و 1080 به همراه زیرنویس فارسی چسبیده، زبان اصلی یا دوبله فارسی اقدام کنید. همچنین امکان تماشای آنلاین محتوا به صورت رایگان فراهم شده است.,

بررسی و توضیحات کامل فیلم Skanda The Attacker

اسکاندا فیلمی به کارگردانی بویاپاتی سرنو با بازی رام پوتیننی، سریلیلا، ساییه منجارکار و دیگران است. همانطور که فیلم توسط لرد بویا کارگردانی شده است که خود یک ژانر است. این فیلم یک فیلم معمولی اوایل دهه 2000 است که در آن می‌توان انتظار داشت سکانس‌های اکشن بسیاری از آهنگ‌های انبوه، مقدمه‌ها و غیره را داشته باشید. کسانی که همین کار را انجام می دهند همان خروجی را دریافت خواهند کرد. داستان همه چیز درباره درام و اکشن است، داستان با دستگیری یک صنعتگر (سریکانت) متهم به قتل، خیانت شروع می شود. در روندی که او را از این ماجرا بیرون می‌کشند و بی‌گناهی او را ثابت می‌کنند، داستان واقعی شروع می‌شود. فیلمنامه، تدوین، ارزش های تولید برایم خوب بود و جواب داد. رام در حالی که قهرمان داستان آن را تکان داد، فداکاری و سختکوشی او واقعاً دیده شد، بازیگر نقش اول، حسی را در TFI ایجاد کرد، هنوز به خوبی مدیریت کرد، با حال و هوای آن مطابقت نداشت، و صحبت کردن در مورد دیگران، آنها شخصیت های معمولی تعریف شده توسط بویا هستند، مخصوصا آنتاگونیست‌ها، به‌جای نشان دادن قدرت‌های واقعی‌شان در فیلم، احساس می‌کردند که روندی را برای کشتن تماشا می‌کنند. آهنگ‌ها به جز 1، انرژی را در خود نگه نمی‌دارند و فیلمنامه را کسل‌کننده می‌کنند. bgm خسته شده توسط Thaman چیزی جز سر و صدا تولید نمی کند. افزایش امتیاز آهنگ را نمی توان bgm نامید. تماشای تصاویر و مبارزات برای سرگرمی کافی است. سرگرمی قطعا ارائه خواهد شد و “توده” در طول فیلم حفظ خواهد شد. نیمه اول هیجان انگیز و آتشین بود، اما لحظه ای که وارد نیمه دوم می شوید، شاهد ملودرام احساسی معمولی با چند پیام خواهید بود. بنابراین، تماشای آن صحنه های بصری و مبارزات برای انرژی گرفتن کافی است. حکم همانطور که تیم گفته است، فقط برای فرقه ها، واقعاً یک سواری انبوه است، تنها دلیل تماشای این بازی RAPO است، که برای یک دهه در نقش های باحال، بامزه و غیره انجام شده است. ، اکنون تصمیم گرفته است نقش هایی را بازی کند که او را پرجرم و آتشین نشان می دهد و واقعاً برای او مناسب بود. این بار هم می توان از کار بویاپاتی تمجید کرد.

من واقعاً از بازی همه بازیگران به ویژه Ram، Sreeleela، Sreekanth و همه هنرمندان قدردانی می کنم. سینما با درام سیاسی، کالج، صحنه‌های دادگاه، سکانس‌های درام پلیسی، درام روستایی، رقص، سکانس‌های اکشن، دعوا و صحنه‌های کمدی شروع می‌شود. عنوان فیلم مناسب Skanda، The Attacker.. که با سکانس‌های درام انتقام‌جویانه به خانواده حمله می‌کند و آنها را نجات می‌دهد. دو شخص سیاسی با سکانس های شرکت نرم افزاری در سناریوهای بلادرنگ با پولشویی و سایر جنبه های حساس در روزهای اخیر . رقص، دعوا، گفتگوهای جمعی کاملاً ارائه می شود. تجربه کلی فیلم بسیار خوب است. همه مردم می توانند فیلم را ببینند و لذت ببرند..

نظرات کاربران

نظر شما چیست؟