خلاصه داستان سریال ناکجا آباد موعود ، The Promised Neverland

هنگامی که سه کودک با استعداد در یک یتیم خانه دور افتاده، متوجه هدف شوم و مخفیانه ای می شوند که برای آن بزرگ شده اند، به دنبال راهی برای فرار از دست نگهبان شیطانی خود می گردند و سایر کودکان را در یک نقشه فرار خطرناک هدایت می کنند.

باکس دانلود سریال

محتوا بازبینی شده و مناسب تماشا با خانواده می باشد

درباره سریال ناکجا آباد موعود ، The Promised Neverland

درباره سریال انیمیشن ناکجا آباد موعود

سریال ناکجا آباد موعوددر سال Array توسط کشور ژاپن ساخته شده است. این فیلم در ژانر انیمیشن و اکشن و ماجراجویی به تولید رسیده است. سریال ناکجا آباد موعود توسط Hidekazu Hara و Mamoru Kanbe کارگردانی شده و از جکله بازیگرانی که در ان ایفای نفش کرده اند می توان به Sumire Morohoshi و Maaya Uchida و Mariya Ise اشاره کرد. سریال The Promised Neverland توانسته است در وبسایت رسیم IMDB امتیاز از 10 را به خود اختصاص دهد

دانلود سریال انیمه ناکجا آباد موعود The Promised Neverland 2019

در خانه گریس فیلد، زندگی نمی توانست بهتر از این برای یتیمان باشد. اگرچه آنها پدر و مادری ندارند، همراه با بچه های دیگر و یک “مامان” مهربان که از آنها مراقبت می کند، آنها یک خانواده بزرگ و شاد را تشکیل می دهند. هیچ کودکی هرگز نادیده گرفته نمی شود، به خصوص که همه آنها در سن 12 سالگی به فرزندی پذیرفته می شوند. فقط یک قانون وجود دارد که آنها باید رعایت کنند: یتیم خانه را ترک نکنید. اما یک روز، دو بچه یتیم، اما و نورمن، که امتیاز بالایی داشتند، از دروازه عبور می‌کنند و راز دلخراشی را که پشت وجودشان وجود دارد، کشف می‌کنند. بچه ها با استفاده از هوش و ذکاوت خود باید با هم کار کنند تا به نحوی سرنوشت از پیش تعیین شده خود را تغییر دهند.

نظرات کاربران

نظر شما چیست؟