خلاصه داستان فیلم اونیکس خوش شانس و طلسم ارواح ، Onyx the Fortuitous and the Talisman of Souls

غیبت‌شناس نوپای اونیکس و گروهی از عبادت‌کنندگان در مراسمی که یک بار در زندگی می‌آید در عمارت بت خود بارتوک بزرگ شرکت می‌کنند.

درباره فیلم اونیکس خوش شانس و طلسم ارواح ، Onyx the Fortuitous and the Talisman of Souls

شرح داستان فیلم اونیکس خوش شانس و طلسم ارواح

در داستان، اونیکس که یک کاربر نوپا در امور تاریک است همراه با گروهی از پیروان به یک مراسم بینظیر در عنوان “BARTOK THE GREAT” در خانهاش شرکت میکند. این مراسم یک فرصت یکبار در عمر برای اونیکس و پیروانش به حساب میآید. احتمالاً این مراسم مهم و منحصر به فرد به اونیکس و گروهش فراخوانده شده و در آنجا با واقعیتها و رازهایی که پشت پرده مراسم قرار دارد، روبرو میشوند.

درباره فیلم اونیکس خوش شانس و طلسم ارواح Onyx the Fortuitous and the Talisman of Souls 2023

فیلم جدید اونیکس خوش شانس و طلسم ارواح توسط کشور آمریکا به کارگردانی Andrew Bowser در سال 2023 به تولید رسیده است این فیلم توانسته از نگاه کاربران در وبسایت IMDB امتیاز 6.4 را به خود اختصاص دهد.در فیلم Onyx the Fortuitous and the Talisman of Souls 2023 ستارگانی همچون Andrew Bowser و Rivkah Reyes و Melanie Chandra به ایفای نقش پرداخته اند. شما قادر خواهید بود که به منظور دانلود فیلم معرفی شده از هریک از کیفیت های 480 و 720 و 1080 به همراه زیرنویس فارسی چسبیده، زبان اصلی یا دوبله فارسی اقدام کنید. همچنین امکان تماشای آنلاین محتوا به صورت رایگان فراهم شده است.

نظرات کاربران

نظر شما چیست؟