خلاصه داستان فیلم قربانی میراندا ، Mirandas Victim

در سال 1963، پاتریشیا ویر هجده ساله ربوده شد و به طرز وحشیانه ای مورد تجاوز قرار گرفت. تریش که متعهد به زندانی کردن مهاجم خود، ارنستو میراندا است، توسط سیستم حقوقی آمریکا نابود می‌شود، زیرا او قانونی را ایجاد می‌کند که کشور را متحول می‌کند.

درباره فیلم قربانی میراندا ، Mirandas Victim

شرح داستان فیلم قربانی میراندا

در سال 1963، پاتریشیا ویر هجده ساله ربوده شد و به طرز وحشیانه ای مورد تجاوز قرار گرفت. تریش که متعهد به زندانی کردن مهاجم خود، ارنستو میراندا است، توسط سیستم حقوقی آمریکا ویران میشود، زیرا او قانونی را به اجرا میگذارد که قانون را تغییر میدهد…

درباره فیلم قربانی میراندا Mirandas Victim 2023

فیلم جدید قربانی میراندا توسط کشور آمریکا به کارگردانی Michelle Danner در سال 2023 به تولید رسیده است این فیلم توانسته از نگاه کاربران در وبسایت IMDB امتیاز 6.5 را به خود اختصاص دهد.در فیلم Mirandas Victim 2023 ستارگانی همچون Donald Sutherland و Abigail Breslin و Kyle MacLachlan به ایفای نقش پرداخته اند. شما قادر خواهید بود که به منظور دانلود فیلم معرفی شده از هریک از کیفیت های 480 و 720 و 1080 به همراه زیرنویس فارسی چسبیده، زبان اصلی یا دوبله فارسی اقدام کنید. همچنین امکان تماشای آنلاین محتوا به صورت رایگان فراهم شده است.

نظرات کاربران

نظر شما چیست؟