خلاصه داستان سریال آرک ، The Ark

خدمه باقیمانده یک فضاپیمای معروف به Ark One را دنبال می‌کند.

باکس دانلود سریال

محتوا بازبینی شده و مناسب تماشا با خانواده می باشد

درباره سریال آرک ، The Ark

شرح داستان سریال آرک

خدمه باقیمانده یک فضاپیمای معروف به Ark One را دنبال می‌کند، که باید پس از تجربه یک رویداد فاجعه‌بار که باعث تخریب و تلفات عظیم شد، تبدیل به بهترین نسخه از خود شوند تا در مسیر باقی بمانند و زنده بمانند.

درباره سریال آرک The Ark 2023

دانلود سریال آرک توسط کشور آمریکا به کارگردانی Dean Devlin در سال 2023 به تولید رسیده است این فیلم توانسته از نگاه کاربران در وبسایت IMDB امتیاز را به خود اختصاص دهد.در فیلم The Ark 2023 ستارگانی همچون Christie Burke و Reece Ritchie و Richard Fleeshman به ایفای نقش پرداخته اند. شما قادر خواهید بود که به منظور دانلود فیلم معرفی شده از هریک از کیفیت های 480 و 720 و 1080 به همراه زیرنویس فارسی چسبیده، زبان اصلی یا دوبله فارسی اقدام کنید. همچنین امکان تماشای آنلاین محتوا به صورت رایگان فراهم شده است.

بررسی و توضیحات کامل سریال The Ark

قسمت اول، The Ark شبیه اقتباسی از یک انیمه ژاپنی بود که با Lost ترکیب شده بود. اما بعداً، The Ark چرخش دراماتیک‌تری پیدا کرد و به عنوان یک درام فضایی معمایی-تعلیق‌آمیز لذت‌بخش شد. با تعداد زیادی شخصیت در بازی، این بازی به یک لذت گناه تبدیل می شد. خدمه آرک وان که اکثراً پر از بازیگران ناشناس بودند، حداقل برای فصل بعد پتانسیل خود را نشان دادند. اسرار بیش از حد با بلایای زیاد به معنای پتانسیل خوبی برای کاوش است، تعداد زیادی از احتمالات که می تواند به آنها کمک کند. زمانی که آنها شروع به کار کردند، من را به یاد سوپرنچرال می اندازد.

نظرات کاربران

نظر شما چیست؟