خلاصه داستان فیلم لیگ عدالت بحران در زمین های بینهایت قسمت اول ، Justice League Crisis on Infinite Earths Part One

Anti-Monitor (همتای شیطانی مانیتور) در DC Multiverse منتشر می شود و شروع به از بین بردن زمین های مختلف تشکیل دهنده آن می کند. مانیتور تلاش می کند تا قهرمانانی را از سراسر مولتی ورس استخدام کند، اما به قتل می رسد.

درباره فیلم لیگ عدالت بحران در زمین های بینهایت قسمت اول ، Justice League Crisis on Infinite Earths Part One

شرح داستان انیمیشن لیگ عدالت بحران در زمین های بینهایت قسمت اول

Anti-Monitor (همتای شیطانی مانیتور) در DC Multiverse منتشر می شود و شروع به از بین بردن زمین های مختلف تشکیل دهنده آن می کند. مانیتور تلاش میکند تا قهرمانانی را از سراسر مولتیورس استخدام کند، اما به قتل میرسد.

درباره انیمیشن لیگ عدالت بحران در زمین های بینهایت قسمت اول Justice League Crisis on Infinite Earths Part One 2024

<pانیمیشن جدید لیگ عدالت بحران در زمین های بینهایت قسمت اول توسط کشور آمریکا به کارگردانی Jeff Wamester در سال 2024 به تولید رسیده است این فیلم توانسته از نگاه کاربران در وبسایت IMDB امتیاز 0 را به خود اختصاص دهد.در فیلم Justice League Crisis on Infinite Earths Part One 2024 ستارگانی همچون Alexandra Daddario و Matt Bomer و Jensen Ackles به ایفای نقش پرداخته اند. شما قادر خواهید بود که به منظور دانلود فیلم معرفی شده از هریک از کیفیت های 480 و 720 و 1080 به همراه زیرنویس فارسی چسبیده، زبان اصلی یا دوبله فارسی اقدام کنید. همچنین امکان تماشای آنلاین محتوا به صورت رایگان فراهم شده است.,

نظرات کاربران

نظر شما چیست؟