خلاصه داستان فیلم استاکر 2022 ، Stalker 2022

یک بازیگر زن با استالکر خود در آسانسور گرفتار می شود.

درباره فیلم استاکر 2022 ، Stalker 2022

فیلم Stalker 2022 یک فیلم ترسناک بریتانیایی محصول سال 2022 به کارگردانی استیو جانسون با بازی استوارت برنان و سوفی اسکلتون است.

داستان فیلم در مورد یک بازیگر زن به نام روز هیبورن است که تعطیلات تابستانی خود را با بهترین دوستش دانیلا سپری می‌کند. آنها در یک مرکز تحقیقاتی در خلیج دلفین کار می‌کنند. اما پس از اینکه اتفاقات اسرارآمیزی رخ می‌دهد، آنها تصور می‌کنند توسط یک افسانه محلی تسخیر شده‌اند.

افسانه محلی می‌گوید که روح یک دختر جوان به نام اِوریلی فالو در خلیج دلفین زندگی می‌کند. اِوریلی سال‌ها پیش در یک تصادف کشته شد و روح او هنوز در خلیج سرگردان است.

روز و دانیلا شروع به تحقیق در مورد افسانه اِوریلی می‌کنند. آنها متوجه می‌شوند که اِوریلی یک دختر مهربان و دلسوز بوده است که به حیوانات علاقه زیادی داشته است. آنها همچنین متوجه می‌شوند که اِوریلی به دنبال انتقام از شخصی است که باعث مرگ او شده است.

روز و دانیلا باید قبل از اینکه اِوریلی از کنترل خارج شود، راز مرگ او را کشف کنند.

این فیلم با واکنش‌های متفاوتی از سوی منتقدان و مخاطبان روبرو شد. برخی از منتقدان از فیلم به دلیل داستان جذاب و بازی خوب بازیگران تمجید کردند. اما برخی دیگر از فیلم به دلیل خشونت زیاد و پایان غیرمنتظره آن انتقاد کردند.

در مجموع، Stalker 2022 یک فیلم ترسناک متوسط است که برای مخاطبان علاقه‌مند به این ژانر مناسب است. این فیلم داستانی جذاب و پرکشش را با بازی خوب بازیگران ارائه می‌دهد. اما خشونت زیاد و پایان غیرمنتظره آن می‌تواند برای برخی از مخاطبان آزاردهنده باشد.

نظرات کاربران

نظر شما چیست؟