خلاصه داستان فیلم شنا در شب ، Night Swim

خانواده ای به خانه جدیدی نقل مکان می کنند، غافل از اینکه راز تاریکی از گذشته خانه نیروی بدخواهانه ای را در استخر حیاط خلوت آزاد می کند.

درباره فیلم شنا در شب ، Night Swim

شرح داستان فیلم شنا در شب

ری والر بازیکن سابق بیسبال که به دلیل یک بیماری دژنراتیو مجبور به بازنشستگی زودهنگام شده است به همراه همسر و دو فرزندش به خانه جدیدی نقل مکان می کند. او امیدوار است که استخر حیاط خلوت برای بچه ها سرگرم کننده باشد و فیزیوتراپی برای خودش فراهم کند. با این حال، یک راز تاریک از گذشته خانه به زودی نیروی بدخواهانه ای را آزاد می کند که خانواده را به اعماق وحشت اجتناب ناپذیر می کشاند.

درباره فیلم شنا در شب Night Swim 2024

فیلم جدید شنا در شب توسط کشور آمریکا و انگلستان و استرالیا به کارگردانی Bryce McGuire در سال 2024 به تولید رسیده است این فیلم توانسته از نگاه کاربران در وبسایت IMDB امتیاز 4.8 را به خود اختصاص دهد.در فیلم Night Swim 2024 ستارگانی همچون Wyatt Russell و Kerry Condon و Amélie Hoeferle به ایفای نقش پرداخته اند. شما قادر خواهید بود که به منظور دانلود فیلم معرفی شده از هریک از کیفیت های 480 و 720 و 1080 به همراه زیرنویس فارسی چسبیده، زبان اصلی یا دوبله فارسی اقدام کنید. همچنین امکان تماشای آنلاین محتوا به صورت رایگان فراهم شده است.

نظرات کاربران

نظر شما چیست؟