خلاصه داستان فیلم پاندای کونگ فو کار 4 ، Kung Fu Panda 4

پس از اینکه پو برای تبدیل شدن به رهبر معنوی دره صلح انتخاب شد، او باید یک جنگجوی اژدها را بیابد و آموزش دهد، در حالی که یک جادوگر شرور قصد دارد همه شرورهای اصلی را که پو آنها را شکست داده است، دوباره به قلمرو روح احضار کند.

درباره فیلم پاندای کونگ فو کار 4 ، Kung Fu Panda 4

درباره انیمیشن پاندای کونگ فو کار 4

انیمیشن پاندای کونگ فو کار 4در سال 2024 توسط کشور آمریکا و چین ساخته شده است و توسط Mike Mitchell و Stephanie Stine کارگردانی شده و از جمله بازیگرانی که در ان صدا پیشگی کرده اند می توان به Jack Black و Awkwafina و Viola Davis اشاره کرد. انیمیشن Kung Fu Panda 4 توانسته است در وبسایت IMDB امتیاز 6.5 از 10 را به خود اختصاص دهد.

Kung Fu Panda 4 یکی از انیمیشن‌های پرطرفدار و محبوبی است که با موفقیت در سراسر جهان پخش شده است. این انیمیشن، به قهرمانی بنام پو، یک پاندای جوان که عاشق کونگ فو است، می‌پردازد. در قسمت چهارم این سری، ماجراهای جذاب و هیجان‌انگیز پو و دوستانش ادامه می‌یابد. پو با مواجهه با یک تهدید جدید، مجبور به یادگیری مهارت‌های جدید و تقویت همکاری با دوستانش می‌شود. این انیمیشن با ترکیبی منحصر به فرد از اکشن، کمدی، و عناصر فلسفی، مخاطبان را به سوی دنیایی از ماجراجویی و رشد شخصی هدایت می‌کند. با گرافیکی زیبا و داستانی پرشور، “پاندای کونگ فو کار 4” توانسته است در ذهن تماشاگران خود جاودانه شود و همچنان به عنوان یکی از بهترین انیمیشن‌های کودکانه و خانوادگی مورد تحسین قرار گیرد.

دانلود اندای کونگ فوکار 4 دوبله فارسی

ما در همراه مووی لینک دانلود مستقیم این انیمیشن زیبا و دوست داشتنی را برای شما کاربران عزیز قرار داده ایم تا بتوانید با تماشای آن لذت ببرید. شما میتوانید با مراجعه به باکس دانلود، و  دریافت لینک دوبله و یا زیرنویس چسبیده انیمیشن کونگ فو پاندا 4 لحظات خوشی را تجربه نمایید.

نظرات کاربران

نظر شما چیست؟