خلاصه داستان سریال حمله به تایتان ، Attack on Titan

پس از اینکه زادگاه ارن جیگر ویران می شود و مادرش کشته می شود، وی عهد می کند که زمین را از وجود تیتان های غول پیکر انسان نما که بشریت را در آستانه انقراض قرار داده اند پاک کند...

باکس دانلود سریال

محتوا بازبینی شده و مناسب تماشا با خانواده می باشد

درباره سریال حمله به تایتان ، Attack on Titan

دانلود سریال Attack on Titan 2022 حمله به تایتان فصل 4 چهارم قسمت 30

انسان ها تقریباً توسط موجودات غول پیکری به نام تیتان نابود می شوند. تیتان‌ها معمولاً چندین طبقه قد دارند، به نظر می‌رسد هوش ندارند، انسان‌ها را می بلعند و بدتر از همه، به نظر می‌رسد که این کار را برای لذت انجام می‌دهند تا منبع غذایی. درصد کمی از بشریت با دیوارکشی خود در شهری که توسط دیوارهای بسیار بلند محافظت می‌شود، زنده ماندند، حتی بلندتر از بزرگترین تایتان‌ها. این شهر بیش از 100 سال است که تایتان ندیده است. پسر نوجوان ارن و خواهر خوانده اش میکاسا شاهد چیزی وحشتناک هستند که دیوارهای شهر توسط یک تایتان عظیم الجثه که از هوا ظاهر می شود تخریب می شود. در حالی که تایتان‌های کوچک‌تر به شهر سرازیر می‌شوند، دو بچه با وحشت زنده زنده خورده شدن مادرشان را تماشا می‌کنند. ارن قول می‌دهد که تک تک تایتان‌ها را به قتل برساند و از همه بشریت انتقام بگیرد… در دانلود سریال Attack on Titan 2022 حمله به تایتان فصل 4 چهارم یا اتک آن تایتان صحنه های اکشن فوق العاده ای وچود دارد که انیمه حمله به تایتان را بسیار جذاب میکند. انیمه حمله به تایتان توانسته که از نظر کاربران امتیاز 9.0 از 10 را به خود اختصاص دهد. فصل چهارم سریال انیمیشن حمله به تایتان در سه سال 2020، 2021 و 2022 به انتشار میرسد. نیم فصل بعدی سریال Attack on Titan دوبله فارسی در ماه اول سال 2022 به انتشار میرسد. آیا دانلود سریال حمله به تایتان بدون سانسور تفاوتری با دیگر نسخه ها خواهد داشت؟ در جواب این سؤال میتوان گفت که به دلیل صحنه های اکشن بالایی که در سریال اتک آن تایتان وجود دارد این امر بی معنا میباشد.

Attack on Titan

انیمه حمله به تایتان (Attack on Titan) از معروف‌ ترین انیمه‌های دهه‌ حاضر است، و در ژانر اکشن، دارک فانتزی با کارگردانی Tetsurō Araki ساخته شده است.اهنگ سازی این انیمه را Hiroyuki Sawano و Kohta Yamamoto بر عهده داشتند.در ادامه با دانلود انیمه حمله به تایتان ها با ما همراه باشید.

خلاصه داستان اتک آن تایتان فصل 4 قسمت 30

داستان حمله به تایتان های از جایی شروع می شود که پرتولد که به تایتان عظیم الجثه تبدیل می شود دیوار شیگانشینا را می شکند.تایتان های خالص از جمله دینا فریتز سابق،به شهر وارد می شوند و مردم را می خورند ارن و میکاسا و دوستشان آرمین آرلرت فرار می کنند اما کارلا توسط دینا فریتز تایتان کشته می شود.در حالی که بازماندگان شیگانشینا پشت دیوار ماریا می دوند راینر در نقش تایتان زره پوش سوراخی را در آن دیوار ایجاد می کند و تمام بشریت را مجبور می کند که تا پشت دیوار رز عقب نشینی کنند.با دانلود انیمه حمله به تایتان ها بدون سانسور همراه ما باشید.

گریشا که از شیگانشینا دور شده بود متوجه می شود که چه اتفاقی افتاده و به خانواده ریس حمله می کند.گریشا فریدا ریس را می خورد تا تایتان تاسیس کننده را به ارث ببرد و بقیه را می کشد و از راد ریس جلوگیری می کند.گریشا ارن را در یک اردوگاه پناهندگان رد یابی می کند و او را به جنگلی دور افتاده می برد. او کلید زیر زمین خانه شان را به ارن می دهد که حاوی شواهدی از دنیای بیرون و زندگی گریشا در مارلی است سپس به ارن مایع نخاعی تایتان تزریق می کند و پسرش را به یک تایتان تبدیل می کند ارن پدرش را می خورد و تایتان تاسیس کننده و حمله را از پدرش به دست می آورد اما حافظه اش را از دست می دهد.ارن پس از مرگ وحشتناک مادرش به دست یک تایتان تصمیم می گیرد از تایتان ها انتقام بگیرد او عهد می بندد که زمین را از وجود تایتان ها پاک کند برای این کار به گروه نظامی مقابله با تایتان ها ملحق می شود.

در روز اول مبارزه ارن توسط یک تایتان خورده می شود،اما در شکم آن توانایی های تایتان خودش فعال می شود.ارن بدون فکر به تایتان های دیگر حمله می کند و به بازماندگان 104 اجازه می دهد تا قبل از رسیدن جوخه های لوی و هانگ برتری پیدا کنند.پس از کشف حقیقت در مورد ارن او ابتدا به اعدام محکوم می شود. پس از مدتی متقاعد کردن ارتش فرماندهان تصمیم می گیرند از توانایی های ارن استفاده کنند. به عنوان تایتان هجومی ارن یک تخته سنگ عظیم، اطلس که می تواند جلوی تایتان ها را بگیرد را بلند می کند و از آن برای مهر و موم کردن سوراخ دیوار استفاده می کند. بشریت به اولین پیروزی خود بر تایتان ها دست می یابد ارن پس از این اتفاق و جلب اعتماد بشریت شروع به جنگ با تایتان ها می کند. بدون شک انیمه حمله به تایتان ها می تواند یکی از خاص ترین انتخاب های شما برای دانلود انیمیشن باشد.

نقد و بررسی انیمه حمله به تایتان ها

انیمه حمله به تایتان ها یک چشم انداز پسا آخرالزمانی از آینده که در آن غول هایی به نام تایتان ها یک انیمه جالب بشریت را تا مرز انقراض پیش برده اند.چیزی که جلب توجه می کرد تکه هایی از جزیات بود که به مخاطب اجازه می دهد زمینه ای خاص با ارتباط خاص با این جهان ایجاد شده داشته باشد.از اطلاعات مربوط به ساختار سه دیوار یعنی دیوار ماریا دیوار رز و دیوار سینا جایی که بشر به مدت 107 سال در آن زندگی کرده است.تا جزئیات نحوه عملکرد تجهیزات مانوری عمودی (تجهیزاتی که توسط ارتش برای مبارزه با تایتان ها استفاده می شود)،به سایر موارد فنی مکانیکی، این کار هوشمندانه امکان می دهد در کنار شخصیت ها بیاموزد و به راحتی آنها را تشویق می کند تا عمیق تر در این جهان بگردند.در ادامه با دانلود انیمه حمله به تایتان ها با زیر نویس چسبیده فارسی با ما همراه باشید.

انیمه حمله به تایتان ها انیمه ای است که بیشتر بر شخصیت های واقع گرایانه و داستان تایتان جذاب آن متکی است.بر خلاف انیمه های دیگر،طنز زیادی در آن وجود ندارد. حمله به تایتان در نشان دادن روی تاریک بشریت به خوبی عمل کرده است. همان انسان‌های بی‌گناه جزیره که سال‌ها مورد ظلم جهانیان قرار گرفته بودند، زمانی که رامبلینگ شروع می‌شود و فلوک قدرت را در دست می‌گیرد، اعدام یلنا و اونیانکوپون را تشویق می‌کنند. صحبت‌های یلنا با گروهی که برای متوقف ساختن ارن گردهم آمده‌اند، نیز در راستای همین موضوع است. در این گروه که در آن افراد دو طرف به دلیل هدفی مشترک کنارهم جمع شده‌اند، کسی نیست که دستش به خون آلوده نشده باشد، حتی شخصیتی مانند آرمین که بسیار پایبند به اخلاق است.البته قصد داستان این نیست که روی چهره تاریک بشر تمرکز کند، بلکه پیام اصلی، خود مساله جنگ و پیامدهای تلخ آن برای همه، مخصوصا مردم عادی است و تمام شخصیت‌ها از جمله زیک و ارن به دنبال راهی برای شکستن چرخه جنگ و خون‌ریزی هستند. در همان شب که گروه نجات‌دهنده دنیا کنار آتش دورهم نشسته‌اند، تمام صحبت‌ها بر جنگ دیرینه الدیا و مارلی تمرکز دارد و این واضح است که همه شخصیت‌ها به گونه‌ای در گذشته گیر کرده‌اند. ماگاث دلیل محق بودن مارلی را اتفاقاتی در گذشته می‌داند که به قول هانجی هیچ‌کدام از شخصیت‌ها در آن زمان حتی زنده نبوده‌اند. کینه‌های گذشته وقایع حاضر را هدایت می‌کنند و همین مساله نشان می‌دهد که شاید واقعا کسی در حال حاضر مقصر نباشد.از انیمه های زیبا که پیشنهاد می کنم حتما تماشا کنید دانلود انیمه مرد اره ای است این انیمه می تواند برای شما بسیار لذت بخش باشد.

معرفی شخصیت های انیمه حمله به تایتان ها

آرمین ارلرت

ارمین، پسری با رویای دریا که سرنوشت کل جهان اتک را بارها تغیر داد. از همان ابتدا در تیم سه نفره ارن ، میکاسا ، ارمین او از لحاظ جسمی ضعیف ترین عضو بود. اما هوش بسیار زیاد و تواناییش در درک و حل مسائل باعث شد بیش از هرشخصیت دیگری اطرافیانش را نجات دهد و در نبرد ها تاثیرگذار باشد. به علاوه ارمین ترسی از فدا کردن خودش برای بشریت ندارد و این را در اپیزود مشهور Hero ثابت کرد. طی فصل چهار جهان بینی ارمین دچار تغییر اساسی شد و شاید او را بتوان بزرگترین مدافع صلح طی این فصل دانست که از هیچ اقدامی برای صلح بین الدیا و باقی دنیا دریغ نمی کند. 

اروین اسمیت

بهترین فرمانده و رهبر دنیای اتک، لقبی که بی شک تنها اروین اسمیت لیاقت آن را دارد. او در عین حال که یک شیطان به تمام معناست ناجی بشریت نیز هست. اروین در شرایط بحران از فداکردن ناجوانمردانه جان هیچ یک از زیر دستان خود دریغ نمی کند و به موقع برای کشف حقیقت حتی حاضر به ریسک کردن سر زندگی خود نیز هست. فداکاری او و هنگ اکتشاف این شانس را به الدیا داد که با حقیقت دنیای خود رو در رو شود و یکی از بهترین اپیزود های تاریخ را ساخت. به علاوه انتخاب زندگی آرمین به جای او هنوز بزرگترین مناقشه بین طرفداران است. شاید اگه اروین زنده میماند در فصل چهار شرایط به گونه کاملا متفاوتی رقم می خورد

میکاسا آکرمن

میکاسا نه تنها از بهترین شخصیتی های اتک آن تایتان، که یکی از محبوب ترین کاراکتر های مونث تاریخ انیمه نیز هست. به عکس اکثر شخصیت ها او دوران کودکی شاد و نرمالی داشت که پس از قتل فجیع والدینش تبدیل به جهنم شد. تا زمانی که ارن وارد زندگی او شد و تبدیل به انگیزه میکاسا برای جنگیدن و زنده ماندن در دنیای بی رحم اطرافش شد. به علاوه میکاسا پس از لیوای قوی ترین سرباز بشریت است و مهارت فوق العاده ای در نبرد دارد. 

ارن یگر

و بالاخره تجسم زنده بال های آزادی: ارن یگر ، پسری که برای دست یابی به آزادی از هیچ عملی دریغ نمی کند.ارن پس از فاجعه سقوط ماریا و از دست دادن مادرش سرشار از سودای انتقام وارد هنگ اکتشاف شد اما دست سرنوشت بازی پیچیده ای را با او اغاز کرد. مهم ترین دلیل محبوبیت این کاراکتر و دلیل جایگاه فعلی و بالایش بین شخصیت های اتک آن تایتان قوس شخصیتی عمیق و تاریک او طی فصل چهارم است.

لیوای اکرمن

کودکی لیوای به معنای واقعی کلمه در جهنم سپری شد و هیچ یک از عزیزانش نتوانست مدت زیادی همراه او بماند. به طور مثال اگر ارن میکاسا ، ارمین را داشت که تحت هر شرایطی حمایتش کنند، کاپیتان لیوای همیشه محکوم به یک تنهایی ابدی بود. اما با وجود همه این ها لیوای هرگز از مسیر خود منحرف نشد و در طی انیمه بارها نشان داد چرا لایق عنوان ارزشمند ترین سرباز بشریت است. به علاوه طنز تلخ کاراکتر او ( وسواس عجیبش به پاکیزگی) همواره از جذابیت های سری بوده است. محبوبیت لیوای به حدیست که شاید از جمله بزرگ ترین ارزو های فندوم برای پایان، تماشای او در چایخانه ای باشد که از اول داستان ارزوی افتتاحش را داشت!

 

تاریخچه دیوارها

دیوارها 50متر ارتفاع دارند و به طرز عجیبی محکم هستند. به هر حال تایتان مونث توانست از آنها بالا برود و آسیبی جدی به قسمتی از آنها وارد کند. حتی تایتان دیو (Beast Titan) هم دیوار Rose را خراب کرد و تکه‌هایی از آن را سمت افراد نیروی شناسایی پرتاب کرد. گفته شده که فاصله بین دیوار Maria تا Rose، صد کیلومتر است. همینطور فاصله دیوار Rose تا Sina هم 130 کیلومتر می باشد. اما شعاع دیوار Sina دویست و پنجاه کیلومتر برآورد شده است. با این تفسیر دیوارها یک دایره کامل را می‌سازند. طول دیوار موسوم به Maria باید 3016کیلومتر باشد و مساحت داخلی آن 723,822کیلومتر مربع می‌باشد. به دلیل آنکه دیوارها برای نگهبانی بسیار طویلند، در مکان‌هایی خاص تعدادی توپخانه بر روی آنها قرار دارد که از دیوارها در برابر تایتان‌ها دفاع می‌کند. اما همین میزان تجهیزاتِ تدافعی در برابر تایتان‌های خاص مثل زرهی و غول پیکر اصلاً حرفی برای گفتن ندارند. به همین دلیل دیوارها را شامل چهار منطقه می‌شوند که سکونتگاه مردم و غیرنظامیان است. بخاطر کوچک بودن این مناطق دفاع از آنها هم آسان است. چون تایتان‌ها در جایی که مردم قرار دارند، بیشتر دیده می‌شوند زیرا آنها مردم را می‌خورند، پس دفاع از دیوارهای محله‌ها برای نظامیان از بالای دیوارها راحت‌تر است تا اینکه بخواهند از تمام طول دیوارها دفاع کنند. با این حال این محله‌ها ریسک بالایی برای زندگی دارند، زیرا تایتان‌ها بیرون دیوار در انتظار آنها هستند و همینطور از سوی دولت مرکزی کمتر مورد حمایت قرار می‌گیرند. تنها عده‌ی معدودی از ماهیت حقیقی دیوارها با خبرند. گروه شناسایی، بعد از آنکه تایتان مونث حین فرار از دیوارها به آنها آسیب زد، متوجه وجود یک تایتان درون دیوارها شد. همینطور Pastor Nick کشیش سابق دیوارهای مقدس می‌دانست درون دیوارها تایتان‌هایی به بزرگی تایتان عظیم الجثه قرار دارد. اینکه این موضوع درون این فرقه عمومی است یا فقط Pastor Nick از آن خبر داشت، مشخص نیست.

اما در صد و هفت سال پیش، گفته شده است که انسان‌ها به انقراض نزدیک شدند و تایتان‌ها تقریباً تمامی بشریت را از بین بردند. آنها که باقی ماندند به دور آخرین شهر انسان‌ها دیوار کشیدند. اما داستان واقعی دیوارها چیز دیگری است، Karl Fritz پادشاه Eldianها تصمیم گرفت تا به جنگ بزرگ تایتان‌ها (Great Titan War) خاتمه دهد. بخاطر همین موضوع با امپراطوری Eldianها وارد کشمکش شد و به سمت جزیره Paradise عقب نشینی کرد. او سعی کرد هرچه قدر که می‌تواند مردم را با خود به این جزیره ببرد. او سپس آنها را درون سه دیوار موسوم به Maria، Rose و Sina جای داد. وقتی مارلی شروع به ساخت Pure Titanها کرد و آنها را به جزیره پارادایس می فرستاد، مردم داخل دیوارها فکر کردند که آنها تنها بازماندگان نبرد تایتان‌ها هستند و بشیریت از بین رفته است.

پادشاه فریتز که توانست  Utopiaئی (مدینه فاضله) برای Eldianها بسازد سپس به سران همه کشورهای باقی مانده از جنگ بزرگ تایتان‌ها نامه زد و به آنها هشدار داد که هر که بخواهد آرامش مردم Eldian و جزیره پارادایس را از بین ببرد با رژه تایتان‌هایی که به بزرگی Colossal هستند، مواجه می‌شود که فقط و فقط نابودی را برایشان به ارمغان خواهد آورد. برای آنکه مطمئن شود که تایتان موسس (بنیانگذار) هرگز به دست انسانی جز خانواده خودش نمی افتد، او قسم یاد کرد که هرگز از قدرت تایتان بنیانگذار برای راه انداختن جنگ استفاده نکند و این تایتان را نسل به نسل در خانواده خود نگهدارد. فریتز می دانست که مارلی دیر یا زود می خواهد که تمام Eldianها را از روی زمین بردارد و به قول خودمان نسل کشی کند. ولی از یک چیز مطمئن بود و آن این که اگر این اتفاق بیفتد، با توجه به قدرت تخریب رژه تایتان ها، عالم تبدیل به قبرستان مارلیئی‌ها خواهد شد.

ماریا:بیرونی ترین دیوار

ماریا بزرگترین دختر یمیر بود که کارل فریتز ۱۸۰۰ سال بعد، نام بیرونی ترین دیوار را به یاد او ماریا گذاشت. اما ماریا چه معنایی دارد؟ماریا یکی از رایج ترین اسم های یونانی است که بعد از ظهور مسیحیت، یادآور مادرعیسی مریم است، اما این نام،ریشه­ های باستانی تری نیز دارد، ماریا ریشه یونانی به نام ماریام دارد و این نام نیز ریشه ای عبری به نام ایام دارد،

رز: دیوار میانی

رز دختر دوم یمیر بود که کارل فریتز ۱۸۰۰ سال بعد، نام دیوار میانی جزیر پارادایس را به یاد او، رز گذاشت.اما درلغت انگلیسی رز که بگل قرمز و معطر اشاره دارد، در واقع ریشه ای آلمانی دارد، نورمن های فرانسوی، لغت رز را جایگزین یک عبارت دو واژه ای باستانی آلمانی، به نام Hrodohaidis کردند، این عبارت از دو لغت افتخار و شخصیت تشکیل شده ایت، به نام گذاری دیوار میانی که شهر اصلی را دربرمی­گیرد، دقت کنید: شهری که نشان افتخار و شخصیت الدیایی هاست.

شینا درونی ترین دیوار

شینا جوان ترین دختر یمیر بود که کارل فریتز ۱۸۰۰ سال بعد،نام درونی ترین دیواررا به یاد او، شینا گذاشت.شینا یک اسم ژاپنی با ریشه هایی در هم تنیده در زبانهای متفاوت است.ریشه ای عبری به نام سیما دارد، از سویی دیگر ریشه ای ایرلندی و اسکاتلندی به نام سینا نیز دارد.

کلام اخر

انیمه حمله به تایتان ها یکی از بهترین انیمه هایی است که توانست پس از پخش طرفداران زیادی پیدا کند این انیمه زیبا با داستان زیبا می تواند یکی از بهترین گزینه های تماشای انیمه باشد .همچنین یکی دیگر از پیشنهاد های جذاب ما برای شما دانلود انیمه پنج قلوهای باکلاس است از دیدن این انیمه زیبا لذت ببرید.

نظرات کاربران

reza:

13 بهمن 1400 | 00:48

اسم ارن یگر هست

نظر شما چیست؟